Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Jenny Kuipers

Gemakkelijk bestelproces en een snelle levering.

Veel informatie beschreven bij de producten.

Guido Boonen

Uitgebreid assortiment, snelle levering. Ik zal zeker vaker bestellen en soapqueen bij anderen aanraden.
verbeterpunt: websitebeleving kan veel beter, de online zeepwinkel site is niet prettig voor mobiele apparaten.

Snelle levering, uitgebreid assortiment.

exzen3

Heel duidelijke web-site

snelle levering

W. D. Bouw

Geweldig! Ze hadden precies wat ik nodig had: Epsomzout. En geleverd binnen 1 dag ipv de 3-6 dagen die vermeld werd. Netjes en stevig verpakt en ingepakt. Duidelijke informatie op de website. En ook... Geweldig! Ze hadden precies wat ik nodig had: Epsomzout. En geleverd binnen 1 dag ipv de 3-6 dagen die vermeld werd. Netjes en stevig verpakt en ingepakt. Duidelijke informatie op de website. En ook nog een waardebon gekregen, zodat de verzendkosten bij de volgende bestelling vergoed worden ?

Goede website
Mooie producten
Duidelijke productinformatie
Goed verpakt

Delia Buges

Ik heb een vrij grote bestelling gemaakt als kerstcadeau. Het pakketje werd heel snel geleverd en het was supergoed verpakt. De etherische oliën hebben een hemelse geur. Alles wat ik bestelde is van... Ik heb een vrij grote bestelling gemaakt als kerstcadeau. Het pakketje werd heel snel geleverd en het was supergoed verpakt. De etherische oliën hebben een hemelse geur. Alles wat ik bestelde is van een zeer goede kwaliteit. Ik kijk er naar uit om nog een bestelling te plaatsen!

Snel geleverd, goed verpakt, kwaliteit, leuke website, tof cadeautje (een mooie agenda), potjes voor de etherische oliën en voor de mica’s zijn heel schattig.

Melanie

Snel alles thuis bezorgd gekregen

Snelle bezorging, duidelijke website, goed vindbaar op internet, regelmatig mail over verloop bestelling/ bezorging

Esther

Prima bedrijf voor grondstoffen.

Snelle levering.
Degelijk verpakt.

Tamara

De spulletjes kwamen snel en netjes geleverd.

Duidelijke site
Mooie aanbieding

A vd Haven

Overzichtelijk alles te zien. Duidelijke beschrijving van alle artikelen

Duidelijk

Peter

Easy to order, good overview