Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Sonia Nekkebroeck

Bestelling super goed verlopen, artikels zijn gemakkelijk te vinden.

Zeer vlugge levering

Beej Wen

Overzichtelijke website snelle levering

snelle levering

Anneke Okken

Ik vind de website aantrekkelijk om te gaan shoppen .ruim aanbod, duidelijke omschrijvingen

Duidelijke overzicht

Michel

Als nieuwe klant heeft De online Zeepwinkel voor mij een goede indruk achter gelaten. Keurig op tijd pakket geleverd. Goed verpakt. Goed produkt. Kortom ik ga er zeker weer eens bestellen. Ooh,... Als nieuwe klant heeft De online Zeepwinkel voor mij een goede indruk achter gelaten. Keurig op tijd pakket geleverd. Goed verpakt. Goed produkt. Kortom ik ga er zeker weer eens bestellen. Ooh, .....enne ik miste een product: Ossegal Zeep.

Mooie foto's van producten

Veronica Schiphouwer

De webshop is zeer overzichtelijk en de levering is fantastisch. Heb tot nu toe 2 keer iets besteld (pas net begonnen met de hobby) en de bestelde producten waren er binnen 2 tot 3 werkdagen en ik... De webshop is zeer overzichtelijk en de levering is fantastisch. Heb tot nu toe 2 keer iets besteld (pas net begonnen met de hobby) en de bestelde producten waren er binnen 2 tot 3 werkdagen en ik woon in Groningen. Precies zoals vermeld staat. Ik ga zeker weten meer bij jullie bestellen. Goede service en alles klopt zoals jullie het vermelden. Ik ben een zeer tevreden klant die zeker bij jullie blijft voor de benodigde materialen.

Snelle levering, goede service, goede producten

Merve

1 kg zeep, geurolie en kleurstof

Heel veel soorten producten

em Thomasse Ilse's Kapssalon

Een hele prettige en duidelijke website met een goede uitleg over de producten!

alle producten apart en goed uitgesplitst met de daarbij behorende uitleg hoe te gebruiken en waarvoor/

Dominique

Snelle bezorging, alles compleet en ruime keuze uit de juiste ingredienten om verzorgingsproducten te maken. Fijn dat er ook veel gecertificeerde natuurlijke producten tussen zitten.

Fijn dat de rapporten met allergenen staan aangegeven en voldoende informatie over ingredienten en hun werking.

GSL

Prima ervaring

Ruim assortiment.

Maaike

Positief Goed assortiment

Fijn dat ze bentoliet klei hebben, bijna nergens te verkrijgen