Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

tine van slooten

Voor het eerst iets besteld bij SoapQueen en ben zeer tevreden. Vlotte en correcte levering.

duidelijk

KP

Ik heb heel goede ervaringen met soapqueen waardoor ik hier regelmatig iets bestel. Ook hun producten zijn top!

Bij deze bestelling werd echter de verbinding verbroken vlak na het...

Bij deze bestelling werd echter de verbinding verbroken vlak na het ingeven van mijn producten. Ik ontving een mail met een bevestiging van wat ik besteld had maar hier stond niks van gegevens in om mijn bestelling te finaliseren. In de volgende mail die ik een dikke week erna ontving stond dit wel, waardoor ik dan pas mijn betaling heb kunnen uitvoeren.

Kwaliteit

Rita

Brasserie de Boomgaard, N. Rijksen

Groot assortiment, duidelijke website en snelle levering

Veel keuze

Anna Orlowski

De bestelling was goed opgenomen, verwerkt en ik ben op de hoogte gebleven, waar mijn verzending was. De producten zijn wat ik ervan verwacht had en ik ben over het gamma van jullie verbaast, vindt... De bestelling was goed opgenomen, verwerkt en ik ben op de hoogte gebleven, waar mijn verzending was. De producten zijn wat ik ervan verwacht had en ik ben over het gamma van jullie verbaast, vindt ik toch bijna alles wat ik nodig heb, om zepen te kunnen maken.

- snelle levering
- contact met de klant: vriendelijke service
- goede producten

Marloes pepers

Goed.

Veel keus en duidelijk overzicht

Bianca Verbruggen

Leuke spullen om mee aan de slag te gaan.

Veel keus

anema

keuze en snelle levering. goede communicatie

Betul dogan conan

Heel fijne websiteb nette verpakking bestelling snel geleverd

nette verpakking vroeger iets minder nu echt top
Snelle aflevering

Reactie SoapQueen Europe:

SoapQueen: Monday, November 20, 2017 8:44 PM
Beste Coban Betul,
Volgens mij is er dan sprake van een misverstand.
After sales betekent, hoe de klant behandeld wordt na de verkoop van...
SoapQueen: Monday, November 20, 2017 8:44 PM
Beste Coban Betul,
Volgens mij is er dan sprake van een misverstand.
After sales betekent, hoe de klant behandeld wordt na de verkoop van producten.
Bijvoorbeeld bij een retour of bij vragen over het product.
Of bij informatie verschaffing zoals we onderstaand uitgebreid gedaan hebben:
After sales staat los van uw wensen of ideeën die betrekking hebben op aanbiedingen.
Producten die zeer goed verkopen komen nooit in de aanbieding te staan.
Als een bedrijf dat wel zou doen dan zou deze niet kunnen blijven bestaan, omdat er dan grootschalig met verlies wordt verkocht.
Zoals omschreven op onze website leveren we met versheid garantie.
Daarom worden producten waarvan over-stock is, in de aanbieding geplaatst, zodat deze tijdig verkocht kunnen worden en verse producten ingekocht worden.
Anders zouden we de producten die over datum geraken moeten weggooien.
Nieuwe producten worden vaak ook in de aanbieding geplaatst om door de tijdelijke drempelverlaging de verkoop beter op gang te krijgen.
Hopelijk heeft onze After sales u hiermee voldoende geïnformeerd.
Betul Coban: Monday, November 20, 2017 9:39 AM
Hoi SoapQueen,
Het klopt dat ik u aan geef dat jullie after sales zeer slecht is ik bestel nu al 3/4 jaar
Bij jullie de producten waar sale op is zijn producten die het assortiment uitgaan en
Niet echt verkocht worden, maar producten wat veel verkocht worden zijn zelden of
In de sale. Ik bestel altijd zeep van 11/12 kilo heb daar bijvoorbeeld (om een kleine voorbeeld
Van te geven) nog nooit een sale actie van gezien.
Dit is uiteraard mijn mening, ik heb het vermeld zodat jullie ook weten wat jullie klanten in
Hun wereld beleven. Voor de rest ben ik echt heel erg tevreden met jullie producten,
Bestelling en bezorging maar aan het kopje sale kan er naar mijn mening meer gedaan worden
SoapQueen: Wednesday, November 15, 2017 12:56 PM
We ontvingen van u een beoordeling, waarvoor dank.
U geeft ons overal de maximum punten wat heel erg mooi is uiteraard.
Echter geeft u aan dat onze after sales zeer slecht is. Hierdoor is de beoordeling als “negatief”geklasseerd en “on hold” gezet?
Kunt u aangeven, wat er gebeurd is waardoor u deze mening heeft?

K. Roes

I'm really happy with my order, the quality of the product is superb.

The service is really good, they are flexible with orders
I'm glad that it was possible to add a product to my order even after my order was already paid for