Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

stadsuyl

snelle levering, goede produkten

Claudia

Fantastisch aanbod aan artikelen! Verzenden kan tot 3 dagen duren en daar ging ik ook vanuit, maar dat was een dag eerder en kon ik meteen aan de slag :)

Groot aanbod

Grote keuze

Asya Asenova

Perfecte site

Renate

Prima levering, netjes verpakt.

Snelle verzending.

KV

Heel tevreden zoals anders

Snelle levering en duidelijke e-mails

Wilja Suringar

snel contact.

Astrid

Goede kwaliteit zeep

Mooie producten

Mariska Barendse

De spullen zijn goed geleverd. Het is alleen jammer dat als je op de website 2x hetzelfde maar met andere luchtjes dat je dan van vooraf aan moet beginnen want bij een product 2x aanklikken kan je... De spullen zijn goed geleverd. Het is alleen jammer dat als je op de website 2x hetzelfde maar met andere luchtjes dat je dan van vooraf aan moet beginnen want bij een product 2x aanklikken kan je bijv. Niet de geuren individueel veranderen en ook niet maar 1 product verwijderen uit het winkelwagentje

Duidelijke info
Veel keus in geuren en kleuren
Veel keus in verschillende producten

Reactie SoapQueen Europe:

Onze webshop draait op het systeem van Mijnwebwinkel.nl waar bijna 50.000 webshops op aangesloten zitten. Dat wil zeggen dat al deze web shops hetzelfde probleem zouden hebben.
Het is niet...
Het is niet geheel duidelijk wat hier bedoeld wordt. Er is ook geen dergelijk probleem bekend.
Ons advies is om dit niet in een beoordeling te schrijven, maar te melden via e-mail, zodat dit doorgezet kan worden naar de beheerders van Mijnwebwinkel. Mogelijk gaat het om een klein probleem bij enkel een bepaald toestel of besturingssysteem en kan een melding al genoeg zijn om het op te lossen.