Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Iris Limburg

Duidelijke website, snelle bezorging.

De website, alles wordt duidelijk aangegeven

M Boele

Het was keurig, ik kan niet anders zeggen! Elk potje en flesje was los van elkaar ingepakt en samengevoegd in een compact doosje. De bestelling was met drie dagen in huis. Het blijft altijd leuk om... Het was keurig, ik kan niet anders zeggen! Elk potje en flesje was los van elkaar ingepakt en samengevoegd in een compact doosje. De bestelling was met drie dagen in huis. Het blijft altijd leuk om doosjes open te maken. Met het openen van dit doosje komt je er een heerlijke geur tegemoet

Mooie website en een goede levering.

Sfa

Super goed ervaring besteld en over paar dagen al binnen

Zeep en geurtjes zijn perfect

Miranda Gerritzen

Echt super! Goed betaalbaar.

Goede prijs
Mooi assortiment
Handleiding online (ideaal boor beginners!)

lekkerineenpotje

Very easy to order

Veel aanbod met goede uitleg bij alles op de website

Reactie SoapQueen Europe:

Verbeterpunten of tips (Intern) Ik had gemaild met vragen en nog geen antwoord gehad.
Alle e-mails worden altijd binnen 1 tot 24 uur beantwoord. TIP: Kijk regelmatig je spam of ongewenste berichten na. Mogelijk is onze e-mail daar terecht gekomen.

Dominique brans

Bestelling is op tijd en volgens afspraak geleverd!

Kwamen afspraken na, goed geïnformeerd.

Kort

Eerste keer bestellen. Veel keus, goede beschrijving en snelle bezorging! Alle producten waren goed vepakt zodat er niks beschadigd kon worden. Ga er zeker vaker bestellen.

Veel keus, goede duidelijke beschrijving van de producten. Snelle levering en goed verpakt.

Charlotte Grasmeijer

Heel tevreden,op tijd geleverd

Daems Suzy

Prima service.

Danielle

Duidelijke omschrijving op de website en snelle verzending. Dankjewel!