Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Corina Wysmantel

Mijn gevoel zegt dat ik nog veel zal kopen als ik mijn eerste succes haal bij een verkoop op een beurs ?

Alles is klaar en duidelijk

Danielle

Snelle levering en makkelijke bestel website. Goed overzichtelijk

Veel variatie!

Esther Zijlmans

Geen slechte ervaring

Goed verpakt
Geen klagen over

Bonny

Betrokkenheid en snelle levering

J Van Peijpe

Zeepmaak-pakket voor een kinderfeestje was een groot succes! Fijn dat alles in één pakket zat. Erg mooie zeepjes geworden. De meiden vonden het erg leuk om te doen.

Alle benodigdheden zaten in het pakket. Snelle levering. Goede producten.

L Saris

Snelle levering, goed verpakt.
Goede info op de website
Over de kwaliteit van de geleverde producten kan ik geen mening geven, want die heb ik nog niet gebruikt

Natasja veldhuis

Ontzettende goeie service. Bezorging via post nl verloopt altijd vlekkeloos en strak ingepakt zodat niks stuk kan gaan. En zeer tevreden met de producten. Ik heb zweetvrije zeep wit en transparant... Ontzettende goeie service. Bezorging via post nl verloopt altijd vlekkeloos en strak ingepakt zodat niks stuk kan gaan. En zeer tevreden met de producten. Ik heb zweetvrije zeep wit en transparant en de jelly inmiddels geprobeerd. Echt fantastisch. Kan me er de hele dag mee vermaken.

Duidelijke website
Overzichtelijke koppen
Makkelijk zoeken
En duidelijk hoeveel wat kost en hoeveel je wilt

MARY VAN VEENENDAAL

Eerlijk oprecht super snel

super afwikkeling

Astrid de Wit

Een prima site, keurige levering..hebben van alles te koop op het gebied waar ze voor staan. Hele leuke filmpjes erbij dat als je als beginner info wil kan zien hoe je alles moet doen..deze zijn erg... Een prima site, keurige levering..hebben van alles te koop op het gebied waar ze voor staan. Hele leuke filmpjes erbij dat als je als beginner info wil kan zien hoe je alles moet doen..deze zijn erg duidelijk. Tevens om te starten leuke aanbiedingen..Toppie allemaal...

Uitleg hoe werk je met bepaalde materialen, dit wordt haarfijn uitgelegd zodat een kind de was kan doen.

Franka van de koolwijk

Alles netjes op tijd geleverd en klopte precies zoals ik had besteld?? Ga ik zeker nog eens doen?

Duidelijke uitleg