Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Miep Toonen

Ben al jaren klant
En ben zeer tevreden over de service

Marbeads

Goed,uitgebreide beschrijving van de producten .

Finn

Prima winkel. Snelle service. Ik had een bestelling die met spoed geleverd moest worden en dat is prima gelukt. Telefonisch erg goed geholpen om alles voor elkaar te krijgen. Bestelling werd keurig... Prima winkel. Snelle service. Ik had een bestelling die met spoed geleverd moest worden en dat is prima gelukt. Telefonisch erg goed geholpen om alles voor elkaar te krijgen. Bestelling werd keurig op tijd en compleet geleverd.

Snelle service, goed bereikbaar, topproducten

Björn Jacobs

Uitstekend

snelle levering

Hannelore

Zeep maken is heel eenvoudig, als je maar aan de juiste ingredienten kunt komen. Met name voor de zuivere NaOH kon ik hier gelukkig goed terecht.

Goede informatie, snelle bezorging

Natascha Neus

Makkelijke duidelijke website, goed assortiment

Vlotte levering, duidelijke vriendelijke communicatie

Vangeenberghe Thierry

Bestelling snel geleverd,wordt goed opgevolgd

Overzichtelijke site

Mirjam

Veelzijdig assortiment, lage prijzen, goede klantenservice en goed advies gekregen inzake een vraag over een product.
Ben tevreden!

Goede klantenservice, groot assortiment tegen heel gunstige prijzen, eenvoudig bestellen, duidelijke informatie op de website, ook persoonlijk contact is mogelijk voor vragen/opmerkingen.

Reactie SoapQueen Europe:

Verbeterpunten of tips (Intern) Soms vind ik het wat lastig om bepaalde producten te vinden omdat niet duidelijk is onder welke categorie ik ze moet zoeken. Levertijd zou korter kunnen.
Links...
Links bovenaan hebben we een handige zoekfunctie om producten sneller te vinden.
De klant kan zelf kiezen hoe snel er geleverd wordt. Dit systeem is veel goedkoper voor onze klanten dan alles standaard sneller te leveren. Daardoor zouden de prijzen van de producten veel duurder worden door het extra personeel dat daarvoor nodig is.

Patrikakis

Over het algemeen positief op een paar kleine verbeterpunten na.

Veel producten

Reactie SoapQueen Europe:

Verbeterpunten of tips (Intern) Lange levertijd. Bij sommige producten geen prijs informatie.
Onze standaard levertijd bedraagt 3 to 6 werkdagen. Klanten kunnen echter zelf aangeven hoe snel ze geleverd willen krijgen. Indien gewenst binnen 1 werkdag. Dit is voor de klanten een veel goedkoper systeem dan dat we alle standaard leveringen ook sneller zouden doen terwijl het niet altijd nodig is. De producten zouden veel duurder worden om dat te verwezenlijken.
Bij alle bestelbare producten is altijd een prijs aangeven. Tenzij het een informatieve pagina betreft.

Emma

Wat een leuke webwinkel! Overzichtelijk, informatief en aantrekkelijke prijzen.

Overzichtelijk, producten goed verpakt, overzichtelijke website.