Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Jill

Goede service. Snel en correct bedankt Jill

Lilis

De omschrijving over de producten die ik bestel kloppen. Na bestelling krijg je een e-mail over de gemaakte bestelling. Zo is er duidelijk of de bestelling binnen is gekomen, betaald of verzonden... De omschrijving over de producten die ik bestel kloppen. Na bestelling krijg je een e-mail over de gemaakte bestelling. Zo is er duidelijk of de bestelling binnen is gekomen, betaald of verzonden is. Nette en snelle levering. Veilig en eco-vriendelijk verpakt. Ook zijn alle producten voorzien van labels. Bij elke bestelling krijg ik korting. Ben hierdoor zeer tevreden.

Duidelijke en nette beschrijvingen over de procedures , bestellingen, kosten en prijzen bij De online zeepwinkel. Ook de producten zijn goed omschreven. Net en veilig verpakt. Vaste klanten krijgen... Duidelijke en nette beschrijvingen over de procedures , bestellingen, kosten en prijzen bij De online zeepwinkel. Ook de producten zijn goed omschreven. Net en veilig verpakt. Vaste klanten krijgen korting. Ook krijg ik altijd updates via e-mail of bestelling binnen is gekomen, betaald of verzonden.

Johan

Super goede ervaringen mee. En hele snelle levering. ??

super kwaliteit

joke van roon

Goed produkt, mooie prijs

goed produkt

Reactie SoapQueen Europe:

Verbeterpunten of tips (Intern) misschien iets doen voor de particulier, een kilo zeep heeft op zich een heel aantrekkelijke prijs, maar die verdomde verzendkosten. Misschien iets met kiala of de... Verbeterpunten of tips (Intern) misschien iets doen voor de particulier, een kilo zeep heeft op zich een heel aantrekkelijke prijs, maar die verdomde verzendkosten. Misschien iets met kiala of de verpakking zodat het brievenbuspost word.
SoapQueen werk volgens een zeer eerlijk systeem. De vaste klant krijgt 7,50% korting ter compensatie van de verzendkosten. Zo heeft men al vanaf €90 gratis verzending in combinatie met zeer scherpe prijzen. Met dit eerlijkere systeem dan een systeem "gratis verzending vanaf...". heeft een kleinere besteller ook al voordeel en lagere verzendkosten.
De standaard administratie-, verpakking- en verzendkosten bedragen € 6,95 (inclusief 21% btw) Als we deze zouden verlagen naar bijvoorbeeld € 4,95 zouden de producten gemiddeld 20% duurder worden. Dan zou men een bij aankoop van 2 kg zeep al € 1,- nadeel ondervinden en dus meer betalen dan het systeem dat we nu hebben.
Dit komt omdat SoapQueen alles goed heeft doorberekend in het voordeel van de klant. Niet tegenstaande we meer gericht zijn op grotere orders, kunnen op deze manier kleinere bestellers ook voordeliger kopen.

Amira Zaouali

Super! Makkelijk om te bestellem en super snelle levering. Ook de opvolging van je bestelling via mail was uitstekend. Ik bestel zeker nog via de SoapQueen!

Sterke prijzen
Super kwaliteit

Jan Ris

Mijn ervaringen zijn goed,

Duidelijk

Jamal

Erg behulpzaam middels mail verkeer. Product snel ontvangen. Im happy

Duidelijkheid

Evelyne Verhaege, Ecopodium vzw

Zeer goed. Duidelijk, vlot, correct

Vlot om te bestellen, snelle levering.

Anita Schipper

Bestelling gedaan, en sneller dan verwacht was de bezorging, netjes verpakt, en alles wat ik besteld had zat er in.
Geweldig, als je zoals ik aan huis gebonden bent is dat heel erg fijn. Echt...
Geweldig, als je zoals ik aan huis gebonden bent is dat heel erg fijn. Echt een cadeautje!

Netjes verpakt, snelle levering

S. v.d. Veen

Fijne producten. Goede service. Vlotte levering.

Zie boven