Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Emily de Kleer

The products are good quality.

Very good prices for the product. It was not expensive at all. As a client I am satistfy.

Marja vermeulen

Snelle levering. Goede kwaliteit

Lieke van der Heijden

Snelle levering en prima, met zorg, ingepakt. Wat me alleen opviel was dat de bestelling ingepakt was in een oudere doos waar wijnflessen in hadden gezeten. Dat komt niet zo professioneel over.

Overzichtelijk

Franciska aerts

Harry

Even moeten zoeken om druppelflesjes te vinden.

Breedte van het assortiment. Er is van alles te koop

Ella Halma

Ik heb voor de eerste keer gietzeep besteld. Het zou fijn zijn als er een handleiding bij is. Nu zoek ik op internet naar de
verschillende mogelijkheden. Mooie kwaliteit.

Prima levering

Reactie SoapQueen Europe:

Op onze webshop zijn verschillende handleidingen terug te vinden en ook enkele instructie filmpjes. De handleidingen zijn ook op vraag te verkrijgen en worden indien gewenst gratis bijgeleverd.

Tessa Pluijmen - Connect with Nature

Vlotte levering naar Amsterdam vanwaar het pakket weer heelhuids bij mij in Zweden is aangekomen! Internationale klant heb je erbij! Wat een fijne producten, goed verpakt, duidelijke etiketten.

Sterke verpakking, goed afgesloten, geen lekkages van zakjes of potjes.

Houbraken Toon

Heel overzichtelijke site met veel informatie. Ook de klantendienst reageert snel en adequaat!

Goede prijs-kwaliteitverhouding, goede klantendienst, leuke site.
Voor mijn eerste kennismaking met de site, viel dit reuze mee!
Ook de bestelling, levering,.. verdienen 10/10!

Ine Peetroons

Ik heb voor de eerste keer ooit zelf bruisballen gemaakt en kwam voor de grondstoffen terecht bij soapqueen. Het was heel makkelijk om te vinden welke stoffen ik nodig had en in welke hoeveelheden.... Ik heb voor de eerste keer ooit zelf bruisballen gemaakt en kwam voor de grondstoffen terecht bij soapqueen. Het was heel makkelijk om te vinden welke stoffen ik nodig had en in welke hoeveelheden. Bovendien bestelde ik ook wat geurstoffen, die erg goed beschreven stonden! Ik ben er zeker van dat ik hier in de toekomst opnieuw bestel. Veruit de meest duidelijke en informatieve webshop wat betreft grondstoffen voor zeep etc.

Zeer goede uitleg bij alles. Duidelijk wat je voor wat moet gebruiken en wat je kan combineren. Producten ook duidelijk ondergebracht in de verschillende categorieën.

Inger Asselbergs

Overzichtelijke webshop, ik heb natriumbicarbonaat en 25 kilo magnesium vlokken besteld, deze was de helft goedkoper dan bij andere webshops!

Goedkoop en snelle levering.