Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Henny

Makkelijk te vinden op internet, duidelijk en heel veel keus

Anja Baelemans

Snelle service

Nathalia

Handig dat poeder met een extra zak werd gegeven om verspilling te voorkomen. Fijn ook dat er werd aangegeven wat de betere keus is qua cosmetische producten. Snelle verzending ook.

Snelle verzending
Voldoende productinformatie
Goede updates over het verloop van de order

Sandra de Groot - Innerflow Massagepraktijk

Gelijk gevonden wat ik zocht.

L.CORNE

Ging vlotjes !

Conditionering producten in redelijk grote hoeveelheden, en op korte tijd toegestuurd.

Ronald

Snelle levering, makkelijke website

duidelijke website, snelle levering

Claudette Herry

Product bestelt en het was snel binnen, product is ook nog geweldig!!?

Leuke verschillende produkten en website is duidelijk

Polina Chupiya

Positive

Grote verpakkingen

CC

Ik heb regelmatig bestellingen geplaatst en altijd naar volle tevredenheid over de producten en de afhandeling etc.

. Uitgebreid assortiment, goede, duidelijke website, vriendelijke medewerkers, klantvriendelijk. Betrouwbaar. Goede kennis van zaken.

Reactie SoapQueen Europe:

Verbeterpunten of tips (Intern) Bestellen met een acceptgiro of via Klarna of giropay zou geweldig zijn. In ieder geval voor terugkerende klanten. En vandaag besteld, morgen bezorgd als standaard... Verbeterpunten of tips (Intern) Bestellen met een acceptgiro of via Klarna of giropay zou geweldig zijn. In ieder geval voor terugkerende klanten. En vandaag besteld, morgen bezorgd als standaard levertijd zou erg fijn zijn.
Als leverancier van duizenden vers opgevulde grondstoffen, gebonden aan zeer strenge procedures en wetgevingen, hebben dit laten berekenen. Standaard geleverd binnen 1 dag zou mogelijk zijn indien we alle prijzen met 35% verhogen. Dit komt door de extra personeelskosten dat dit met zich mee zou brengen.
Daarom hebben we de zeer handige en klantvriendelijke functie "volgende dag geleverd voor € 5,00 extra" ingebouwd. Dit is al voordeliger bij orders vanaf € 15,-