Levertijd volgens afspraak

Saskia Leyman

Super. Uitstekende service

Snelle service.

Gerda

Super mooie mallen die je nergens anders kunt vinden.

camille beaumont

Duidelijke communicatie, goede producten, goede prijs/kwaliteitverhouding

Grote variëteit aan werkstoffen en duidelijke omschrijvingen.

Eliane Driessen

Het is een mooie, goed onderhouden site.
leuk is dat men kan kiezen qua gewicht, ml etc en meteen de prijs bijstaat

goed opgebouwd. heerlijk om te snuffelen. goede uitleg over de producten

Organ Susan - Lecleir Hugo

Ik ben zeer tevreden over SoapQueen - Alles is perfect. De producten zijn van een zeer hoge kwaliteit, je kunt het gewicht zelf kiezen wat je wil, mijn bestelling was met veel zorg ingepakt en... Ik ben zeer tevreden over SoapQueen - Alles is perfect. De producten zijn van een zeer hoge kwaliteit, je kunt het gewicht zelf kiezen wat je wil, mijn bestelling was met veel zorg ingepakt en communicatie uitstekend. Een echte aanrader. Dank je wel SoapQueen Team.

Producten zijn van een zeer hoge kwaliteit en de prijzen zijn voordelig.

Reactie SoapQueen Europe:

Verbeterpunten of tips: Alles is eigenlijk tip top. Misschien een klein briefje met de bestelling 'Dank je wel voor je bestelling en je vertrouw' - - of zoiets. Een kleine attentie is altijd... Verbeterpunten of tips: Alles is eigenlijk tip top. Misschien een klein briefje met de bestelling 'Dank je wel voor je bestelling en je vertrouw' - - of zoiets. Een kleine attentie is altijd prettig. !
SoapQueen: Om verspilling te voorkomen hebben we de mogelijkheid om tijdens bestellingen vanaf € 60 gratis producten of samples te kiezen. Zo zijn we zeker dat de klant altijd een gewenst extraatje krijgt en het niet in de vuilnisbak eindigt.
Op deze kleine geschenkjes staat volgende tekst: "Hartelijk dank voor uw bestelling"! "Graag tot een volgend order".
LINK: https://www.online-zeepwinkel.nl/c-3522425/gratis-samples/

Sila63

Fijne site , heb er voor het eerst een besteld, was wat vergeten en ben goed geholpen zodat de 2 bestellingen samengevoegd werden.

Assortiment is groot.

jannet ketelaar

Zeer betrouwbaar.zeer klant vriendelijk

betrouwbaar

A.M.T. Gielkens_Bindels

Heb nog geen ervaring

Heb nog geen ervaring

M Lenting

Prima ervaring , duidelijke website. Mooi overzichtelijk ..
snelle verzending en netjes verpakt

A.M.T.Gielkens-Bindels

Eerste keer dat ik bestel heb nog geen ervaring .

Eerste keer dat ik bestel.