Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Liesbeth

Duidelijk, vlot. Leuk zo'n presentje erbij. Goede kwaliteit produkten. Ik had moeite de zeep uit de bak te krijgen en daardoor beschadigde de bak. Tegoedbon voor volgende verzendkosten ook... Duidelijk, vlot. Leuk zo'n presentje erbij. Goede kwaliteit produkten. Ik had moeite de zeep uit de bak te krijgen en daardoor beschadigde de bak. Tegoedbon voor volgende verzendkosten ook plezierig. We gaan het zeker nog een keer doen.

Vlot en helder

Reactie SoapQueen Europe:

De zeep uit de bakjes krijgen is vrij eenvoudig met de juiste handeling. Deze is dezelfde zoals zeep uit plastic mallen krijgen. (zie link onder voor instructie filmpje)
De zeep kleeft als het...
De zeep kleeft als het ware aan heb bakje omdat er geen lucht tussen zit. Men kan lucht toelaten door aan de bovenkant de randen iets opzij te trekken. Men ziet dat dat de lucht zich langzaam verspreidt. Dan draait men het bakje om en geeft lichte wring en druk bewegingen aan de bodem. Binnen enkele seconde valt de zeep er dan vanzelf uit.
Filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=sqMw4ZVKCcc

Mouhamed ghazal

Goede bedrijf en goedecwaliteid.

Schoonbrood

Voor de eerste keer een bestelling gedaan en zeer tevreden over de levering en de kwaliteit van de producten.

Duidelijke omschrijvingen van de producten en uitgebreid assortiment,

Frieda van Lune bedrijfsnaam: Kleurkracht

Alleen maar goede ervaringen

Snelle levering ook mooi dat je weer korting krijgt!

D van Dam

Goede ervaring en levering

Jolanda Tichelaar

Ik had voor een kinderfeestje zeepjes maken besteld. Super leuk! Snelle levering.

Bereid om extra informatie te leveren. Vriendelijke mensen aan de telefoon.

van oers

Levering op tijd, goede producten

producten zijn erg goed

Igna van de vreken

Goede volledige website. Groot aanbod.

Veel volledige info

Miloushka Bokma

video's met uitleg zijn leuk en handig

Ontwakend pad van het hart

Hele snelle afhandeling van de bestelling. Gied verpakt. Heel netjes.

Duidelijk beschreven