Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Niki van Gestel

Bestellen verliep soepel en bestelling is snel en netjes afgeleverd

Goede omschrijving bij de producten. Fijn dat zowel kleine als grote hoeveelheden te bestellen zijn

Laura Mijnheer

Het bestellen was makkelijk en de levering vlot volens afspraak.

Ik moest wel even wennen aan de website, maar daarna ging het allemaal goed.

Janneke

Positief!

Breed assortiment en duidelijke handleiding

willy Vos v Goudswaard

Sidar

Ik heb een witte en een transparante zeepbasis, een glitter,twee kleuren en twee zeep geuren gekocht. Ik ben echt tevreden geweest van glitter en kleur kwaliteit maar niet echt van geuren, roos -en... Ik heb een witte en een transparante zeepbasis, een glitter,twee kleuren en twee zeep geuren gekocht. Ik ben echt tevreden geweest van glitter en kleur kwaliteit maar niet echt van geuren, roos -en bubblegumgeur ruiken lekker maar ze ruiken niet meer als ik ze met zeep meng, ik ruik bijna geen geur, als ik beetje veel in zeep do ,dan zweet de zeep wat ik echt vervelend vind. Ik ben tevreden van witte zeep en transparantezeep.

Mijn bestelling komt op tijd!

Reactie SoapQueen Europe:

Bij gebruik van te weinig geur zal deze inderdaad weinig werkbaar zijn. De juiste verhouding is 2% à 3 %. Met dit percentage is de geur goed te ruiken en zal de zeep zeker niet gaan zweten. Bij... Bij gebruik van te weinig geur zal deze inderdaad weinig werkbaar zijn. De juiste verhouding is 2% à 3 %. Met dit percentage is de geur goed te ruiken en zal de zeep zeker niet gaan zweten. Bij gebruik van meer dan 5% kan een zeep onstabiel worden. Daarom staat aangegeven op het flesje, dat de 3% niet mag overschreden worden. Dit is voor de meeste geuren ook de wettelijke norm volgens de strenge cosmetica wetgeving.

De Witte Klaver

Altijd op tijd en goede producten

goed ingepakt

Drogisterij A.J. van der Pigge / Renate van Doorn

Duidelijke website, de bestelling plaatsen gin makkelijk.
Duidelijke website, de bestelling plaatsen gin makkelijk.
Daarna werd ik erop gewezen dat ik een klantenkaart kon laten aanmaken waardoor ik korting kreeg, dit werd direct op de zelfde order toegepast. Erg netjes en zeer klantvriendelijk.
Via de mail werd ik goed op de hoogte gehouden van de levering en spoedig was het binnen.
Wij zijn zeer tevreden.

Zeer klantvriendelijk, snelle reactie, vlugge levering.

Nvt

Telefonisch goed bereikbaar

Uitgebreid assortiment

Reactie SoapQueen Europe:

Net zoals de beoordelaar onjuiste informatie geeft zoals het foutieve geslacht en haar naam niet vermeldt, is deze beoordeling verre van correct.
Een onvoldoende op de snelheid levering is voor...
Een onvoldoende op de snelheid levering is voor deze order zeer onterecht. De beoordelaar van deze bestelling, heeft in het bestelproces gekozen voor een levertijd van 1 tot 3 werkdagen.
SoapQueen heeft deze bestelling zeer vlot afgehandeld en ruim binnen het afgesproken termijn geleverd.
Deze order werd geplaatst op dinsdag 27-06-17 om 10:32 uur. De order (bestaande uit een samengesteld kinderfeestjes kooppakket voor 5 kinderen, dat volledig vers op maat wordt opgevuld en samengesteld volgens de keuzes van de klant), werd binnen 3 uur administratief verwerkt, persoonlijk op maat klaargemaakt, zorgvuldig verpakt en verzonden. De 1e werkdag, op woensdag 28-06-17 om 17:23 heeft mevrouw Gerdine het pakket reeds in ontvangst kunnen nemen.
Dit is ruim binnen de gemaakte afspraak.
Om alle orders (dus ook de orders die minder haast hebben) standaard sneller te leveren zouden de prijzen met 30% verhoogd moeten worden. Om een onklopbare prijs/kwaliteit te blijven bieden, kiest SoapQueen er voor de klant zelf te laten kiezen om voor een kleine meerprijs van €5,- de order voor te trekken op alle andere orders, een extra werknemer te laten meewerken en zeer snel te verzenden. Dit is in geval van de bestelling van deze beoordelaar € 19,- goedkoper, dan een standaard snellere levertijd in de prijzen mee te moeten berekenen.
In 99,9% van de gevallen, en ook bij deze order levert SoapQueen ruim binnen het afgesproken termijn. Indien het overeengekomen termijn niet haalbaar is, wordt er altijd contact opgenomen met de klant.
Er is inmiddels telefonisch contact geweest met deze mevrouw. Ze heeft toegeven dat de beoordeling onjuist is.

Annelies van Rijbroek

Ze reageren snel op emails

Reactie SoapQueen Europe:

Een onvoldoende op de snelheid levering is voor deze order zeer onterecht. De beoordelaar van deze bestelling, heeft in het bestelproces gekozen voor een levertijd van 3 tot 6... Een onvoldoende op de snelheid levering is voor deze order zeer onterecht. De beoordelaar van deze bestelling, heeft in het bestelproces gekozen voor een levertijd van 3 tot 6 werkdagen.
Deze order werd geplaatst op donderdag 22-06-17 om 16:23 uur. Een half uur voor sluitingstijd. De order werd de 1e werkdag. Vrijdag 23-06-17 op maat klaargemaakt en de 2e werkdag, op maandag 26-06-17 verzonden. De 3e werkdag werd het pakket om 13:34 afgeleverd bij mevrouw van Rijbroek.
Dit is ruim binnen de gemaakte afspraak. De klant had ook nog eens de mogelijkheid om nog sneller te laten leveren. Dit kan men zelf aangeven bij stap 1 van 4 in de bestelmodule. Van deze handige optie werd echter geen gebruik van gemaakt.
Om alle orders (dus ook de orders die minder haast hebben) standaard sneller te leveren zouden de prijzen met 30% verhoogd moeten worden. Om een onklopbare prijs/kwaliteit te blijven bieden, kiest SoapQueen er voor de klant zelf te laten kiezen hoe snel deze geleverd krijgt.
Een “onacceptabel” voor info verloop order is helemaal onterecht en absurd. De klant werd zeer goed en snel geïnformeerd tijdens heel het bestelproces. Een automatische orderbevestiging, een handmatige betaal bevestiging een e-mail met track & trace en alle nodige informatie en tips.
Deze klant heeft wel geprobeerd om onterecht 10 gratis producten toe te voegen, terwijl ze maar recht had op 1 gratis product. Uiteraard hebben we enkel het gratis product geleverd waar de klant recht op had. Vermoedelijk is ze daardoor gefrustreerd geraakt en heeft deze onterechte beoordeling online geplaatst.

Lenneke van Bree

Snelle levering fijn product.