Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Van Dongen

Assortiment

Ralph

Eerste ervaring, prima! betreft bestelling, betaling en levering! Tevreden klant!

Zeer tevreden over kwaliteit van product, het is geen zeepbel.

Anne

Echt een fijn bedrijf! Ik kreeg mijn pakket supersnel thuis bezorgd! De aankoop zat ook keurig beschermd verpakt! Ik ben heel blij met mijn keuze om hier te kopen! 5 sterren!

Snel bezorgd en stevig verpakt!

linda van den dungen

Ik vind het alleen jammer dat het best wel lang duurt voor dat ze het opsturen

top kwaliteit

Reactie SoapQueen Europe:

Een onvoldoende op de snelheid levering is voor deze order zeer onterecht. De beoordelaar van deze bestelling, heeft in het bestelproces gekozen voor een levertijd van 3 tot 6... Een onvoldoende op de snelheid levering is voor deze order zeer onterecht. De beoordelaar van deze bestelling, heeft in het bestelproces gekozen voor een levertijd van 3 tot 6 werkdagen.
SoapQueen heeft deze bestelling zeer vlot afgehandeld en ruim binnen (ZELFS SNELLER DAN) het afgesproken termijn geleverd.
Deze order werd geplaatst op vrijdag 16-06-17 om 11:13 uur. Binnen enkele uren werd de order op maat klaargemaakt en ingepakt voor verzending. Echter net te laat voor verzending op dezelfde dag. De 1e werkdag, op maandag 19-06-17 werd het pakket verzonden en de 2e werkdag reeds aangeboden bij de klant, welke op dat moment niet thuis was. De 3e werkdag werd een tweede poging gedaan door de vervoerder en is het pakket om 16:02 afgeleverd bij mevrouw Vandendungen.
Dit is ruim binnen de gemaakte afspraak. De klant had ook nog eens de mogelijkheid om nog sneller te laten leveren. Dit kan men zelf aangeven bij stap 1 van 4 in de bestelmodule. Van deze handige optie werd echter geen gebruik van gemaakt.
Om alle orders (dus ook de orders die minder haast hebben) standaard sneller te leveren zouden de prijzen met 30% verhoogd moeten worden. Om een onklopbare prijs/kwaliteit te blijven bieden, kiest SoapQueen er voor de klant zelf te laten kiezen hoe snel deze geleverd krijgt.
In 99,9% van de gevallen, en ook bij deze order levert SoapQueen ruim binnen het afgesproken termijn. Indien het overeengekomen termijn niet haalbaar is, wordt er altijd contact opgenomen met de klant.
Een onvoldoende voor aftersales is uiterst merkwaardig. Er is namelijk geen aftersales dienst geweest met Linda.

Herborist

Ja, ik had een verkeerd artikel toegestuurd gekregen, toen ik belde met Uw bedrijf kreeg ik advies om een foto van het verkeerde artikel te maken en samen met de factuur aan Uw bedrijf toe te... Ja, ik had een verkeerd artikel toegestuurd gekregen, toen ik belde met Uw bedrijf kreeg ik advies om een foto van het verkeerde artikel te maken en samen met de factuur aan Uw bedrijf toe te sturen
Mijn opmerking:
ik kan bijna niks met de PC dus hoe verder?
Het is jullie foutje en ik moet maar afwachten wie mijn probleem oplost

Groetjes,

Truus Geurts-Peeters

Reactie SoapQueen Europe:

Inmiddels is er opnieuw contact geweest met de klant. Later bleek dat de bestelling correct was geleverd en het een foutje van de klant zelf was. Deze heeft netjes de beoordeling aangepast, maar is... Inmiddels is er opnieuw contact geweest met de klant. Later bleek dat de bestelling correct was geleverd en het een foutje van de klant zelf was. Deze heeft netjes de beoordeling aangepast, maar is vergeten de tekst te wijzigen waarin staat dat SoapQueen een fout heeft gemaakt.

Dockx

Veel producten

Arjan

Overzichtelijke website, snelle levering, hoge kwaliteit producten !

D Heurkens

Prima site, info en levering

Barbara Dekker

Netjes verpakt en naar mij verzonden.

Richard Kempes

Zeer tevreden over het verloop van bestellen tot ontvangen .
goede uitgebreide produkt informatie.
Ook leuk zijn de kortingen die je kunt krijgen

Het promoten van korting op de verzendkosten via VIP card