Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

M.C. de Zwart

Goed product, goed verpakt en redelijk snel ontvangen.

Duidelijke website.

Belmoz

Professioneel

Goed en duidelijk betalingsprogramma

Isabelle Schoutetens

De dienstverlening is perfect. Bepaalde onderdelen van mijn bestelling waren niet voorradig. Hier werd duidelijk en snel op ingepikt en er werden alternatieven voorgesteld.
Minpunt: De...
Minpunt: De website is naar mijn mening niet overzichtelijk en niet duidelijk.

De dienstverlening is optimaal. Er werd snel gebeld, gemaild wanneer een probleem zich voordeed.

Giezenaar

Was de 1e keer, maar zeker goed bevallen.

Mooi compleet pakket voor zeepjes maken

K. van Stein

Prima ervaring. Besteld en netjes geleverd

Goede informatie over de ingrediënten die in de zeep verwerkt zijn. Duidelijkheid en eerlijk

Nanna Kristoffersen

Goede kwaliteit ín de producten je krijgt precies wat je besteld. Ik heb altijd het gevoel dat ik een beetje persoonlijk word geholpen.

Goede verzameling producten

Hilal Altin

Alles is goed ingepakt. Het zou fijner zijn als je de bestelling binnen 24 binnen zou hebben. Het bestellen duurt een aantal dagen.

Alkes is mooi ingepakt en de producten zijn van top kwaliteit.

Reactie SoapQueen Europe:

Twee sterren voor snelheid levering komt wat vreemd over voor deze order.
Twee sterren voor snelheid levering komt wat vreemd over voor deze order.
Er werd zeer vlot en snel geleverd. Volgens de koopovereenkomst leveren we binnen 3 tot 6 werkdagen. SoapQueen heeft deze order ruim binnen deze afspraak met de klant geleverd. De tweede werkdag werd de order reeds verzonden. De klant heeft ook de mogelijkheid om te kiezen voor SPOED levering binnen 1 tot 3 werkdagen, maar heeft daar niet voor gekozen.

Monica

Geen bijzonderheden