Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

T. Sabi

Ik heb inmiddels al meerdere een bestelling geplaatst en dat is mij uitstekend bevallen. De site zelf ziet er goed en overzichtelijk uit en je kunt kiezen uit een enorm aantal leuke en kwalitatief... Ik heb inmiddels al meerdere een bestelling geplaatst en dat is mij uitstekend bevallen. De site zelf ziet er goed en overzichtelijk uit en je kunt kiezen uit een enorm aantal leuke en kwalitatief goede producten. Wat ik verder ook fijn en belangrijk vind is dat er biologische en natuurlijke artikelen worden verkocht. Het is iedere keer weer een plezier om een kijkje te nemen bij deze webshop.. Wat overigens ook onmisbaar is zijn de instructiefilmpjes, handleidingen en recepten. Je wordt via de mail goed op de hoogte gehouden van het orderproces en de bestellingen worden redelijk snel verzonden. Wat mij betreft dus een prima webshop en een aanrader!

Ruime keuze uit leuke en verantwoorde producten. De instructiefilmpjes, handleidingen en recepten zijn heel handig voor beginners. Er wordt veel info op de site verstrekt. Betrouwbare online winkel.

L.A.A Comvalius

Top!Snelle levering!Eerste keer dat ik "smeltzeep" gebruik.Het ging super goed!Zal zeker bij dit bedrijf blijven bestellen!
Grtjs Lis

Produkt is top...!porties zijn top!Levering vlot!

E. Terpstra

Ik hier 1 keer een , voor mij grote bestelling gedaan.

De keuzes zijn ruim. Alles voor zeep (waar ik voor kwam) is hier te vinden.

marijke

Prima, bestelling is er naar verwachting.

nel slotboom

Heel goed

Robdezoveelste

Snelle service en aflevering

La Vie Lavande

Super snelle service . Uitgebreiden informatie zowel op de website als meegeleverd met de bestelling.
De volgende bestelling komt er weer aan.
Brigitte

Overzichtelijk, uitgebreiden informatie voor ieder wat wils.

S

Goede Winkel om grondstoffen te halen voor verschillende producten!

Goede levering

CreabyBea