Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Linda

Ruime keus online, helder en simpel bestelproces. De levertijd lijkt erg Lang, Maar valt In De praktijk mee. Een van de bestelde producten was niet op voorraad. Netjes gebeld en alternatieven... Ruime keus online, helder en simpel bestelproces. De levertijd lijkt erg Lang, Maar valt In De praktijk mee. Een van de bestelde producten was niet op voorraad. Netjes gebeld en alternatieven besproken. Uiteindelijk nieuw product mogen kiezen voor dezelfde prijs en bestelling de volgende dag nog bezorgd.

Klantenservice erg goed

Fiety Glaser

Snel en accuraat

Sanne van Schie

De producten zijn goed, maar de verzending duurt ERG lang. Ik heb mijn pakket uit Engeland nog eerder gekregen. Daarom zal ik niet nogmaals bestellen.

Goede producten, goed verpakt, redelijke prijs

Reactie SoapQueen Europe:

Een onvoldoende op de snelheid levering is voor deze order zeer onterecht. Volgens de koopovereenkomst en de keuze van de klant van deze bestelling werd er overeen gekomen binnen 3 tot 6 werkdagen... Een onvoldoende op de snelheid levering is voor deze order zeer onterecht. Volgens de koopovereenkomst en de keuze van de klant van deze bestelling werd er overeen gekomen binnen 3 tot 6 werkdagen te leveren.
Deze order werd geplaatst op vrijdag 21-04-17 om 19 uur en volgende werkdag op maandag 24-04-17, samen met een honderdtal in het weekend geplaatste orders administratief in behandeling genomen. De 2e werkdag op dinsdag 25-04-17 verwerkt en vers op maat opgevuld in ons unieke vers-opvulatelier en op maat samengesteld. Op de 3e werkdag, woensdag 26-04-17 werd deze order zorgvuldig verpakt en verzonden. Donderdag 27-04-17 is geen werkdag omdat het Hemelvaart is. Op de 4e werkdag na bestelling op vrijdag 28-04-17 werd het pakket bij de klant geleverd.
Dit is ruim binnen de gemaakte afspraak. De klant had de mogelijkheid om nog sneller te laten leveren. Dit kan men zelf aangeven bij stap 1 van 4 in de bestelmodule. Van deze handige optie werd echter geen gebruik van gemaakt.
Om alle orders (dus ook de orders die minder haast hebben) standaard sneller te leveren zouden de prijzen met 30% verhoogd moeten worden. Om een onklopbare prijs/kwaliteit te blijven bieden, kiest SoapQueen er voor de klant zelf te laten kiezen hoe snel deze geleverd krijgt.
In 99,9% van de gevallen, en ook bij deze order levert SoapQueen ruim binnen het afgesproken termijn. Indien het overeengekomen termijn niet haalbaar is, wordt er altijd contact opgenomen met de klant.
De beoordelaar van deze bestelling beweert noot meer te bestellen. Dat is ook onjuist, want op 26-05-17 werd er opnieuw een bestelling geplaatst.
Conclusie: Deze beoordeling klopt niet en is onterecht negatief opgesteld.

Ans Boumans-Theeven

Goede service en korrekte afhandeling

Prijs is goed

Emmy

?

Prima. Levering mooi op tijd?

Emmanuel

Overall Good ..

Horand Pieters

De ervaring met Zeepwinkel was heel vlot en uitstekend

Orkidé

Prima bedrijf met volop keuze

na een vergissing, probleem super snel opgelost...top

Wendy Julien

Heel erg tevreden, Ik zat met een aantal vragen en die werden enorm snel beantwoord. vervolgens heb ik mijn bestelling geplaatst en ook die heb ik enorm snel ontvangen. Nu alles fijn testen en... Heel erg tevreden, Ik zat met een aantal vragen en die werden enorm snel beantwoord. vervolgens heb ik mijn bestelling geplaatst en ook die heb ik enorm snel ontvangen. Nu alles fijn testen en hopelijk snel weer een nieuwe bestelling plaatsten. heel erg bedankt

Vriendelijk en snel

Tadore

Ik heb online twee mallen van First Impressions gekocht. Goede prijs en uiterst snelle levering. Producten in perfecte staat ontvangen.

zeer snelle levering en goede prijzen