Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

A Neurink

Ik zocht bestanddelen voor zeep en crèmes die vond ik op jullie site, het bestellen ging gemakkelijk en de levering ging vlot. Is goed bevallen, als ik weer wat nodig ben weet ik waar ik wezen moet.

Patty storm

Super netjes en super snelle levering ik blijf bij jullie bestellen

Alles perfect

Thyrza Band

Fijne winkel met kwalitatief goede producten. De levering is snel en ik heb daarbij nog geen problemen ondervonden.

De basiszepen, crèmes en boters zijn heel fijn. Wat ik een hele grote plus vind is dat ze ook biologische producten hebben zonder SLS en SLES.

fokkelly@planet.nl

Esther

Voor de eerste keer bestelling geplaatst (zeepjes maken pakket) en deze werd netjes thuis bezorgd. Het pakket was compleet en goed verpakt. Bestellen ging eenvoudig en de inhoud kwam overeen met de... Voor de eerste keer bestelling geplaatst (zeepjes maken pakket) en deze werd netjes thuis bezorgd. Het pakket was compleet en goed verpakt. Bestellen ging eenvoudig en de inhoud kwam overeen met de beschrijving op de site.

De beschrijving van de producten die in een pakket zitten.

Linda

Goede en snelle levering van fijne producten.

fokkelly@planet.nl

Gewoon fijn

Makkelijk het product te vinden

Lauwerends

Het is prima te noemen. geen slechte ervaring de bestelling was optijd.

snelle service.

Linda

Goede en snelle levering van fijne producten.

caro

Per toeval gevonden en ik heb mij er dan in verdiept met een bestelling...leuk de actie van korting met pasen...wel lang wachten op bestelling, maar kan gebeuren

zeer mooie filmpjes en goed uitgelegd; om zin te krijgen er aan te beginnen