Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Jolien

Ik ben zeer tevreden over de DIY zeepproducteb die ik online bestelde. Ze zijn van goede kwaliteit en kwamen tijdig aan.

De essentiele olieën zijn puur en van goede kwalititeit en dit tegen een betaalbare prijs.

Anke

Veel producten, te koop in verschillende maten/ inhoud. Goed geprijsd, duidelijke informatie, dure verpak- en verzendkosten. Levering netjes en binnen de beloofde tijdspanne. Al met al een zeer... Veel producten, te koop in verschillende maten/ inhoud. Goed geprijsd, duidelijke informatie, dure verpak- en verzendkosten. Levering netjes en binnen de beloofde tijdspanne. Al met al een zeer prettige webshop waar voor spullen waarvan ik niet weten waar ik ze anders zou kunnen kopen. Alles wat ik nodig had bij elkaar op één website.

Vaak uitgebreide keuze uit verschillende hoeveelheden van een product.
Volledig assortiment
Fijne service

A. van Itterzon / Iceno

Uitstekende service en producten.

Goede marketing, bedrijf zorgt er voor om website regelmatig te bezoeken en bij bestelbehoefte direct aan hun te denken

John

Persoonlijk vind ik dat het veel te lang duurt voordat je de producten thuis hebt. Het staat duidwlijk op de website van 3 tot 6 dagen. En het duurt dan ook gewoon 6 werkdagen. Ik bestel om die... Persoonlijk vind ik dat het veel te lang duurt voordat je de producten thuis hebt. Het staat duidwlijk op de website van 3 tot 6 dagen. En het duurt dan ook gewoon 6 werkdagen. Ik bestel om die reden voortaan elders .

Prijs is prima.

TSR

Zeer tevreden; over het product, goed verpakt, levering ging als geplanned en goed op de hoogte gehouden via mail.

HiddenMaces

Prima, snel gevonden en snel geleverd

Elodie

Prima service.

Vrijdag

Mijn eerste bestelling, en deze was super!
Alles zoals verwacht! Producten goed ingepakt proper en verzorgt

Verpakking was ideaal

Nele Odeur / Scent & Spice

Prima! Snel, goede service. Goed verpakt. Kwaliteit van producten is ook prima!

Zie hierboven.