Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

kristien Blommaert

Zoals altijd picco bello. goede producten, veel uitleg op de site. snel behandeld. Met de verzending en de e-mails daarrond is evenwel deze keer wat mis gegaan. Bestelling ging naar een postpunt,... Zoals altijd picco bello. goede producten, veel uitleg op de site. snel behandeld. Met de verzending en de e-mails daarrond is evenwel deze keer wat mis gegaan. Bestelling ging naar een postpunt, wat ik niet gevraagd had, en ik kreeg steeds verwarrende e-mails: pakje is er, pakje is er niet, pakje is vertraagd, pakje komt morgen: ben het gaan halen terwijl het er nog niet was. Teveel werk voor postNL en de daaraan gekoppelde service naar België? dat snap ik perfect. maar de verwarring rond het juiste levermoment is niet zo leuk.

goede producten, goede prijzen

Reactie SoapQueen Europe:

Deze opmerking van de beoordelaar betreft PostNL en niet SoapQueen. We begrijpen niet waarom de beoordelaar dit niet bij PostNL neerlegt. Nu lijkt het alsof SoapQueen hier wat mee te maken heeft.... Deze opmerking van de beoordelaar betreft PostNL en niet SoapQueen. We begrijpen niet waarom de beoordelaar dit niet bij PostNL neerlegt. Nu lijkt het alsof SoapQueen hier wat mee te maken heeft. Wij hebben de order perfect verwerkt en verzonden. Wij spelen iedere klacht door naar PostNL, maar kunnen helaas niet meer doen als dat.

Tatchatrin Choeychom

Happy with your products

Honest information about the product (coco wax).

steege rob

Teleurgesteld

Emma

Makkelijk en duidelijke site, snelle service!

Mooie producten, goed bewust verpakt, snelle service!

Vermeer

Heerlijk producten en leuk om zelf shampoo te maken

Uitgebreid en overzichtelijk

Gemstones.from.stef

Fijne webshop

Scherpe prijs en voldoende voorraad

Kids & Fun

duidelijke site en mooie korting voor bedrijven

Yoice

Groot aanbod

Living Reiki

Was a good experience so far

the products are well described

Olga B

Geweldig