Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

B.Pistorius

Goede service, makkelijk dat je het pakje bij een afhaalpunt kunt laten bezorgen, producten goed en de prijzen ook.

Handig dat je terwijl het pakje onderweg is nog kunt aangeven dat je het bij een afhaalpunt wilt ophalen ipv bij je thuis laten bezorgen

Erwin

Snelle afhandeling, leuk assortiment en goedkoop vergeleken met andere soortgelijke winkels!

Goedkoop

Peter van Mourik

Gezocht product snel gevonden op de website. Bestelling snel in huis.

esmay

Prima verloop van mijn bestelling

Nvt

Inge Everaars

Makkelijk te bestellen, voldoende informatie, snel in huis. Alleen jammer dat er gebruik wordt gemaakt van GLS. Geen tijdvak van bezorging en ze kwamen pas een dag na de geplande bezorgdatum, ofwel... Makkelijk te bestellen, voldoende informatie, snel in huis. Alleen jammer dat er gebruik wordt gemaakt van GLS. Geen tijdvak van bezorging en ze kwamen pas een dag na de geplande bezorgdatum, ofwel twee dagen thuis wachten.

Duidelijke info, waardering voor klant d.m.v. korting

Forest Fragrances

Goede service, fijn die persoonlijke kortingscodes en product van de week is erg leuke aanbieding!

Persoonlijke kortingscode is erg fijn

Db harderwijk

Prima info

Indy

De producten zijn goed, alles staat precies zo omschreven. Ik zou er zeker vaker bestellen!

A.C.

Op de website staan alle producten die ik nodig heb voor het maken van zeep en bruisballen. De site is erg klantvriendelijk. Mijn bestelling is snel en in goede orde aangekomen. De prijzen voor de... Op de website staan alle producten die ik nodig heb voor het maken van zeep en bruisballen. De site is erg klantvriendelijk. Mijn bestelling is snel en in goede orde aangekomen. De prijzen voor de producten zijn daarnaast waar voor je geld.

van walstijn / zuider stee

Prima .