Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

PediCare Groningen

Helemaal goed. Ik had de verkeerde kortingscode gebruikt. Zij hebben de goede ingevoerd zodat ik alsnog mijn korting in besteltegoed kreeg.

Eerlijk bedrijf

Karina Buijs

Goede ervaring!!

Ellen

Ruim assortiment hoewel ik toch meerdere leveranciers heb voor bepaalde artikelen.

Bestelling is verzorgd

Yvonne van Gent

Nog maar een bestelling gedaan, maar de producten die ik kreeg zijn prijs kwaliteit goed in verhouding. Ik wist niet dat je zo veel zelf kon maken op dit gebied.
De website vond ik heel erg...
De website vond ik heel erg onoverzichtelijk. Naar mijn idee waren en veel links die je de weg konden wijzen naar 1 product. Als je links op een product kiest dan kwamen er op het middenstuk veel extra dingen bij. Ik heb een collega Activiteitenbegeleidster gebeld die mij getipt had over deze site om mij verder te helpen omdat ik niet begreep waar ik het moest zoeken. Leuke producten en leuke site. Ik wil graag meer uitproberen wat betreft zeep ed en daarbij zou ik graag wat reclame voor jullie in ruil willen maken op mijn Facebook pagina creatief met doelgroepen en de Facebook pagina van Buurthuisdebrug waar ik werkzaam ben. Mogelijk zouden meer Activiteitenbegeleidster deze producten willen gebruiken.
Yvonne

Zie bovenstaande: veel aanbod, mooie merknaam

Desiree

Wat spullen besteld die de volgende dag al klaar stonden.

J.Jansen

Erg goede webwebwinkel

bij vertraging word direct melding gemaakt en de keuze gegeven of u de spullen alvast wil hebben, en de rest nagestuurd word.

Anas Putriss

Erg tevreden met de producten en het afhandelen van mijn order.

Dennis

Snelheid