Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Jennifer Wijngaarden

Het was mij eerste bestelling en die verliep prima

Ik ben zeer tevreden over het verpakkingsmateriaal waar in en mee de bestelde goederen worden verzonden.

A.E.

Goede service, net verpakt. Snelle levering.

Dergelijke afhandeling qua mailcontact. Je weet precies waar je aan toe bent. Nette afhandeling en controle op bijgevoegd formulier(met verschillende kleuren marker kun je zien dat de order... Dergelijke afhandeling qua mailcontact. Je weet precies waar je aan toe bent. Nette afhandeling en controle op bijgevoegd formulier(met verschillende kleuren marker kun je zien dat de order meermaals gecontroleerd wordt - mijn interpretatie).

Y. Welbergen

Ben zeer tevreden. Goede producten en ruime keus. jammer van de verz kosten het weerhoud
Me ervan om snel nog iets kleins te bestellen.
Ook de verwerkingstijd tijd vind ik iets te lang

Ruime keus

A.Yildiz

Snelle levering. Kwaliteit. Klantvriendelijk.
Over het algemeen; zeer tevreden.

M

Ingrediënten voor bruisballen, lipbalsem en badzout gekocht en verpakkingsmateriaal.

Goed ingepakt. Mooie shea butter. Basisproducten niet duur.

Loes

Prima bedrijf met leuke producten

Smellicious wax

Super goed

Tess Doucet

Beetje rommelige website en ik blijk nu verkeerd lont/lontvoet combi besteld te hebben, ik zat te turen maar uit de info werd me niet duidelijk hoe de maten werken en welke bij elkaar horen. Dit zou... Beetje rommelige website en ik blijk nu verkeerd lont/lontvoet combi besteld te hebben, ik zat te turen maar uit de info werd me niet duidelijk hoe de maten werken en welke bij elkaar horen. Dit zou beter kunnen. Nu moet ik contact opnemen om om te wisselen enzo, gedoe.

Verder prima website en afwikkeling, "het werkt".

MVG

Jozien den Hollander

neen

soaperie

Goede ervaring. goede verpakking.nette levering