Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Diana Mertens

Prima bedrijf, niks mis mee

prima, alles ging oke

Trisha Borst

Wilma van Tol

Weet ik zo niet te zeggen, wel ik ik bedacht heb vaker produkten te kopen...

Veel produkten in kleine hoeveelheden leverbaar.

Jacqueline Wetters

Prima!

Hage

Ze zijn goed betrouwbaar en geven goed informatie op de site

Nee niet echt

Smit

Een pakket besteld voor een kinderfeestje

Het pakket voor het kinderfeestje is erg compleet.

S. van Poppel

Mooie, pure natuurproducten voor een scherpe prijs!

-Scherpe prijzen
-Mooie/ pure/ en unieke producten (die niet gemakkelijk verkrijgbaar zijn in Nederland).
-Netjes verpakt en geleverd.
-Duidelijke informatie producten en...
-Scherpe prijzen
-Netjes verpakt en geleverd.
-Duidelijke informatie producten en volledige ingrediëntenlijst.

I. Bremmer

Prima ervaring.

De nette levering was prima verzorgd

Mieke Schuiling Mieke's Zeep en Sieraden

Mijn ervaring met het bedrijf is erg goed. Indien iets niet gaat zo als her hoort een belletje en het komt goed. Erg fijn dus.

Mike van Leeuwen

Goede ervaring mbt aankoop van etherische oliën; product is hoog van kwaliteit en verpakking van haast industriële kwaliteit. Levering was wat langer dan de norm mbt online shops. Wel goede... Goede ervaring mbt aankoop van etherische oliën; product is hoog van kwaliteit en verpakking van haast industriële kwaliteit. Levering was wat langer dan de norm mbt online shops. Wel goede promoties creëren vaste klant mbv korting bij nieuwe bestelling enz.

rijk assortiment, goede kwaliteit, redelijke prijs. Telefonisch ook goed te woord gestaan, had liever toch even een melding gekregen mbt status van de order, was een beetje gissen. Verder wel... rijk assortiment, goede kwaliteit, redelijke prijs. Telefonisch ook goed te woord gestaan, had liever toch even een melding gekregen mbt status van de order, was een beetje gissen. Verder wel vriendelijk uitgelegd dat er nog wat oliën in verwerking zatten en gelijk een leverdatum gekregen.

Reactie SoapQueen Europe:

Onze standaard levertijd volgens uw keuze en akkoord met de koopovereenkomst bedraagt 3 tot 6 werkdagen. Alle standaard bestellingen worden in eerlijke volgorde verwerkt volgens ordernummer.
We...
We leveren niet zomaar een boek of een paar sokken dat in een doos gegooid wordt. Onze producten vragen een zeer grote zorg en veel werk om te verwerken van a tot z. Daarbij zijn de grondstoffen ook onderworpen aan een strenge wetgeving.
In verband met onder andere onze versheid garantie werken we met een uniek vers opvulatelier waardoor we voor heel scherpe prijzen duizenden verse producten uit voorraad kunnen leveren. Indien we de standaard levertijd op extreme piekmomenten willen reduceren naar 2 tot 4 werkdagen, moeten er enkele fulltime werknemers extra in dienst worden genomen. Personeelskosten zijn erg hoog, waardoor alle prijzen van al onze producten gemiddeld 30% duurder zouden worden. De meeste van onze klanten vinden het belangrijk dat we een lage prijs kunnen bieden voor een kwaliteit product.
Daarom hebben we de mogelijkheid van SPOED. Dit kunt u aangeven in uw bestelling (stap 1 van 4) waardoor voor een kleine meerprijs de levertijd verkort wordt naar 1 tot 3 werkdagen. (Overeen te komen) Dit is een veel goedkopere oplossing omdat zo enkel de mensen die snel geleverd willen krijgen een voorkeursbehandeling krijgen voor een klein meer bedrag. Voor supersnelle levering hebben we ook nog de optie "Express".
Indien u een voorkeur heeft voor een algemene prijsverhoging van ongeveer 30% in combinatie met een snellere standaard levering dan vernemen we het graag. Indien de meerderheid van onze klanten daarvoor kiest, zullen we de prijzen aanpassen zodat we extra personeel kunnen aanwerven.