Levertijd volgens afspraak

Ans Hodzelmans

Snelle levering, goede produkten

Snelle levering!!

Anne vd Burgt

Mooie producten met duidelijke beschrijving.

Maras (Enfleur Pure natural)

Duidelijk overzichtelijke website, vlotte bestelprocedure, vlotte levering, kortom alles verloopt uitstekend met online zeepwinkel.

Zeer snelle en efficiënte feedback op vragen of klachten

JG Smit

Erg goed, snelle levering van producten.

Ik vond de aftersales informatie erg goed.

Liese Heirweg

Ik bestelde materialen om een eerste keer gietzeep te maken.

Goed dat de recepten snel te vinden zijn.

jacqueline van gils

Hartstikke goed! Complimenten van de kinderen en hun ouders. Aan alle details gedacht.

Totaal pakket van producten om een leuk kinderfeestje te hebben. Ook aan details is gedacht. Echt ontzettend leuk. Kinderen en ouders waren enthousiast.

Van den Broeck Hendrik

Het was mijn eerste ervaring met online bestellen. Ik zie het gemak er van in en ik zal het in de toekomst meer en meer online bestellen.

macha eizinga

E. Martha

Super goed, als je een vraag stelt, nemen ze tijd om te beantworden, en best snel, je opmerkingen etc worden serieus genomen.

Goede info bij de producten, bij onduidelijke info wordt t meteen aangepast. Leuke aanbiedingen, worden zodanig geplaats zodat meer klanten een kans krijgen. Je blijft goed op de hoogte vam je... Goede info bij de producten, bij onduidelijke info wordt t meteen aangepast. Leuke aanbiedingen, worden zodanig geplaats zodat meer klanten een kans krijgen. Je blijft goed op de hoogte vam je bestelling, Snelle verzorging van je bestelling en vragen.