Levertijd volgens afspraak

R Pol

Webshop.

nee

J.A. Kerkhof

Goede relevante informatie over de producten. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Snelle verzending.

praktijk fijn

Een aantal x besteld en op kunnen halen in het magazijn in bergen op zoom. Ik ben een tevreden klant en zal zeker vaker bestellen.

Zoals jullie aan de waardering zien, ben ik erg tevreden. Bestellingen verlopen snel en ik vind het prettig dat ik het kan ophalen bij het magazijn. Geen op- of aanmerkingen. Ga zo door!

Atelier escape

Wat een heerlijke ontdekking om zelf je kaarsen of zeepjes te maken en natuurlijk nog veel meer....de kaarsen branden super mooi en gaan de hele familie en kennisenkring rond ....en bij tieval zit... Wat een heerlijke ontdekking om zelf je kaarsen of zeepjes te maken en natuurlijk nog veel meer....de kaarsen branden super mooi en gaan de hele familie en kennisenkring rond ....en bij tieval zit het ook nog eens in mijn woonplaats helemaal blij mee....??en de snelle sevice .....??

Bijvoorbeeld de recepten vind ik heel sterk dat stimuleert en inspireert

Thea

Heb voor de 1e keer besteld.

De bestelling was goed en stevig verpakt! Dank jullie wel.

belle una / Peggy Coppens

Ik heb producten gekocht en alles is zeer vlot verlopen

ik bestel regelmatig bij SQ dat doe je niet als je niet content bent over de werken van het bedrijf

Lagrou Nicole

Goed ervaring

reactiesnelheid en klantvriendelijk

Katleen lambregts

Zeer tevreden, geen negatieve opmerkingen.

Een groot assortiment

Fabienne Temmerman

Klantvriendelijk. Mooie variatie van producten. Leuke weekaanbiedingen. Verzending naar België is echter niet zo snel.

Indien info gevraagd wordt over de producten per mail, dan wordt daar heel snel op gereageerd !
Mooie variatie in de webshop. Leuk dat er telkens een weekaanbieding is.