Levertijd volgens afspraak

Fr. Lucas

Snelle en correcte levering

snelle afhandeling en levering

Lindsay Ankaert

Overzichtelijke website, klantvriendelijk, vlotte afhandeling van de bestelling, producten in uitstekende staat

Website is heel overzichtelijk en bevat alle nodige informatie over het product

Elena Henraat

Alles werd meteen netjes behandelt.
Het bestelde was in no time in huis.
En het allerbelangrijkste de kwaliteit is uitstekend.
Groetjes, Elena Henraat

Doen wat er beloofd word.

sandra bakens

Bedankt voor de snelle en zéér klantvriendelijke service! Wij waren vergeten de doppen van de flesjes in het winkelmandje te doen, maar door jullie attente medewerker is het toch goed gekomen. We... Bedankt voor de snelle en zéér klantvriendelijke service! Wij waren vergeten de doppen van de flesjes in het winkelmandje te doen, maar door jullie attente medewerker is het toch goed gekomen. We hebben een heerlijke soap-middag gehouden!

meedenkende medewerker attendeerde ons op een ontbrekend onderdeel, die we alsnog hebben gekregen... zonder een nieuwe bestelling te moeten plaatsen. Dank!

Lenny

Goed. Snelle levering

Nienke

Fijne site maar de levertijd had iets sneller gekund.

Ik had bruisbal vormpjes besteld en ik vind ze fijn voor het maken van bruisballen.

De Barones J.J.A.A van Os

Ik heb nu al een paar bestellingen gedaan en mijn ervaring tot nu is.......dat ik tevreden ben

Fay Stuit

Duidelijke site, snelle levering en bestellingen goed stevig verpakt. Niets op aan te merken.

Nathalie Coorevits

Goede levering, duidelijke website, kortom goede service!

Heel duidelijke website, filmpjes en beschrijvingen over hoe je zeep moet maken.