Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

M. H. Barker

ja

Heleen Arians

Nette prijzen, duidelijke omschrijvingen, leuke producten en gemakkelijk en vlot bestellen.

Ik was op zoek naar bitterzout, en was prettig verrast dat ik werd gewezen op een goedkopere -cosmetische- variant. Zeer nette prijzen, en meer dan voldoende aanvullende informatie over de producten!

Udema. Mw.J

Goedemorgen ,

De ervaring met een bestelling Bentoniet pdr. en de afhandeling daarvan is heel correct en duidelijk.
Mijn vraag daarover is waar en hoe het product getest...
Goedemorgen ,

Mijn vraag daarover is waar en hoe het product getest is.
Ik kreeg wel een link verwijzing , maar daar vond ik niets over een test. Waar zijn de bewijzen te vinden dat het product is wat het bedoelt te zijn ? Ik wil het niet zomaar aannemen , temeer omdat het qua gebruik niet te controleren is .
Het neemt 180x zijn gewicht aan schadelijke stoffen op uit het lichaam en dat is niet controleerbaar.
Ik verwacht van een verkooppunt dat het weet of het middel voldoet aan wat het zegt te zijn. En dat mis ik.
vriendelijke groet , janny udema.

Snelheid van werken en goed contact m.b.t. een bestelling.

Sonja Bart

Ruime keuze en absoluut snelle levering! Ik werd keurig gebeld omdat er één onderdeel vertraging opliep bij de leverancier, alles prima in orde!

Janine's Beautyplace

Goede ervaring de online zeepwinkel.

stedelijke mavo

Vloeibare basiszeep gekocht

snelle levering

Marloes de Graaf

Zeer positief! Producten waren van goede kwaliteit.

Goede en duidelijke informatie bij de producten (bijv. dat het geschikt is voor veganisten of niet op dieren is getest). En snelle verzending.

Lisa van Someren

Snelle levering alles zag der netjes uit

Francine Dodge

Snelle levering en zorgvuldig verpakt

Anneke's cadeau atelier

Heel goede ervaring producten die besteld worden, worden ook geleverd. Website bied een goede informatie voorziening

de informatie is GOED duidelijk waar het product geschikt voor is ben daar erg blij mee.