Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Jessica

Producten van zeer goede kwaliteit en netjes verpakt

Hoge kwaliteit product
Netjes verpakt

Kaarsig

Heel positief. Je krijgt snel reactie op een vraag. Ze zijn eerlijk en geven goed verwachtingen aan als het gaat om voorraad en levertijden. Er is veel keuze dus ik ben nog lang niet uitgeshopt. En... Heel positief. Je krijgt snel reactie op een vraag. Ze zijn eerlijk en geven goed verwachtingen aan als het gaat om voorraad en levertijden. Er is veel keuze dus ik ben nog lang niet uitgeshopt. En oja, de pakbon is de meest vrolijke en kleurige die ik ooit heb gezien.

Communicatie, producten, keuze

loraine fernand

Alles is perfect aangekomen en ik zal zeker meer aankopen doen

De producten worden goed verpakt

P.Visscher

De website is uitermate overzichtelijk en duidelijk ingedeeld. Bij ieder product duidelijke info. Helaas kon ik niet alles bij hen bestellen -naar mijn wens- maar goed: het voor mij belangrijkste... De website is uitermate overzichtelijk en duidelijk ingedeeld. Bij ieder product duidelijke info. Helaas kon ik niet alles bij hen bestellen -naar mijn wens- maar goed: het voor mij belangrijkste wel! De info over afhandeling, verzending e.d. is ook keurig.
Prima ervaring(en) dus! ?

Duidelijke info, tevens goede productinformatie (sds, ifra, spec en dergelijke). Aanvullende info bij een product: tips over verwerking bijv.

Skin by Yasmine

Prettig en fijn ervaring. Door de drukte duurt de verzending soms ietsje langer, maar kreeg altijd een kortingscode voor de volgende aankopen ter compensatie. Producten zijn altijd netjes afgeleverd... Prettig en fijn ervaring. Door de drukte duurt de verzending soms ietsje langer, maar kreeg altijd een kortingscode voor de volgende aankopen ter compensatie. Producten zijn altijd netjes afgeleverd en van goede kwaliteit.

Ruim assortiment voor het maken van de zepen, goede kwaliteit.

Voornaam vos

Super bedrijf!

Persoonlijke service

Zeep Natuurlijk

Goede producten, fijne en goed bereikbare klantenservice.

Heel goed geholpen met het leveren van de juiste documentatie

Margot

Goede info, snelle levering

Communicatie

R.Groeneveld

Goede kwaliteit producten !

Kwaliteit, overzichtelijke website

Julie Van Bouchaute BV ovv CommV