Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

C.

Voor de eerste keer hier besteld. Bij ontvangst product bleek de verpakking niet erg duidelijk te zijn m.b.t. de juiste inhoudsstoffen. Kon product veiligheidsblad en beschrijving niet openen. Na... Voor de eerste keer hier besteld. Bij ontvangst product bleek de verpakking niet erg duidelijk te zijn m.b.t. de juiste inhoudsstoffen. Kon product veiligheidsblad en beschrijving niet openen. Na telefoontje een mailtje met de gegevens. Prima opgelost ook op de website is info nu beschikbaar.

Kathy Timmermans

Ik bestel sinds 2 jaar regelmatig benodigdheden voor het maken van zeep en verzorgingsproducten

H.J. Bogaart-Kanger

Heel tevreden alleen deze feedback heb ik eerder geprobeerd, maar vind ik erg ingewikkeld.

Prima produkten

Erica Briek

Snelle levering en goede producten. Kan er lang mee doen

Erg snelle levering en goede producten

Hans Wortel

Uitstekende service, Vriendelijk en professioneel. Uitstekend geprijsde producten.

Linda

Fijne winkel duidelijke website en snel alles binnen

Snelle levering en goede service aan de telefoon voor vragen

Frans

Prettig, uitlevering was tot in de puntjes verzorgd.

Adara

Goede service

Linssen

Alles wat ik besteld had werd snel geleverd en is van goede kwaliteit.

C. Wolfkamp

Snelle levering.
Snelle levering.
Alleen mag er wel ergens vermeld worden als je een prijs heb gewonnen via Facebook dat er dan geen kortingscode geld van bijvoorbeeld 10 % korting als die dan op dat moment te verkrijgen is.

nee