Levertijd volgens afspraak

Ruim assortiment - correct

Timmermans Rose-Marie

y van welie/ zeepenzo

Zeer positief

Wordt netjes geholpen ook telefonisch. Behulpzaam en de pakketten worden snel en goed verpakt geleverd

Liu

Goede ervaring. website mag wat beter uitzien

Nee

Swagerman

Inmiddels heb ik 2 maal zaken gedaan met dit bedrijf. In beide gevallen naar tevredenheid. De laatste maal had ik een vraag en die werd ook kundig en zakelijk beantwoord. In de webshop mis ik de... Inmiddels heb ik 2 maal zaken gedaan met dit bedrijf. In beide gevallen naar tevredenheid. De laatste maal had ik een vraag en die werd ook kundig en zakelijk beantwoord. In de webshop mis ik de mogelijkheid om in te loggen en een verlanglijstje of bewaarlijstje te maken . Ik heb geen ervaring met aftersales, vandaar de beoordeling redelijk

Daar heb ik nog te weinig ervaring voor. De telefonische uitleg vond ik wel prettig.

M.A. Truong-Brugman

Prettige ervaring, snelle levering

Snelle reactie op mijn mail met vragen

evy deckmijn

Zeer snelle en correcte levering!!!

Zeer snelle en correcte levering!!!

Marie Deschepper

Ik ben alweer heel tevreden over de levering van mijn bestelling. Toch mogen sommige producten steviger ingepakt worden, er is weer 'verlies' in één pak, is niet proper en niet economisch ...... Ik ben alweer heel tevreden over de levering van mijn bestelling. Toch mogen sommige producten steviger ingepakt worden, er is weer 'verlies' in één pak, is niet proper en niet economisch ... Betreft Natriumbicarbonaat in plastieken zak.
Vriendelijke groeten
Wiske uit Wambeek (België)

ja, na de bestelling had ik het geschenk, waarop ik recht had, niet goed ingevuld. Men heeft mij per mail aanwijzingen gegeven om het geschenk te kiezen zoals het hoort. Mijn oprechte dank hiervoor!

Soap for Hope

Ben zeer tevreden over het bedrijf .
Het is fijn als er meer acties komen b.v 2 zeepbroden 1 betalen.
Meer recepten van bijzondere zeepjes met foto,s

Snelle levering.
Heel goed product.