Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

veerle felix

Ik zou deze site zeker aanraden aan mijn vrienden

Overzichtelijke site, groot assortiment, goede prijs/kwaliteit verhouding

Ellen

Gemakkelijk en snel

Ruim assortiment

Hwwzorg de Residentie

Over het algemeen hebben wij voor de eerste keer een hele prettige ervaring met dit bedrijf gehad.

Het is de eerste keer dat wij wat hebben besteld, maar de snelle service en een goede levering, zijn zeker sterke punten.

Conny de jong

Ik ben heel erg tevreden , word vriendelijk geholpen en altijd super snel , ik koop nergens anders meer

Heel snelle levering en anders een goede nalevering , super aardige mensen ik zeg toppie !!

N Mills

Het is mijn tweede keer winkelen bij Soapqueen. Ik wist wat ik nodig had en hoe ik het kon vinden, maar navigatie op de site blijft lastig.

Goede prijzen

Femke Jansen

Het was de eerste keer dat ik hier besteld heb en zeker niet de laatste keer. Goede service.

Producten worden goed verpakt geleverd. En uitstekende service

Promens-care

Ons bedrijf heeft zeep gekocht en geurstoffen voor het maken van kleine zeepjes.

Als klant wordt je goed op de hoogte gehouden voor wat betreft het verloop van de order. Ook de klantvriendelijkheid staat naar mijn idee hoog in het vaandel van deze webshop.

Wil ik niet publiceren

Bestelling liep zeker vlot genoeg, maar er is nog wat ruimte voor verbetering.

Ruime keuze.

Ebi

Erg plezierig om hier te winkelen. Verzendkosten zijn betaalbaar en de mogelijkheid voor grotere verpakkingen zijn een plus.
Wel jammer dat the kalium hydroxide (KOH) op dit moment niet...
Wel jammer dat the kalium hydroxide (KOH) op dit moment niet leverbaar is, maar daar kan de online zeepwinkel zelf weinig aan doen.

Uitgebreid assortiment met een uitleg voor het gebruik van vrijwel elk product.
Betaalbaar, ook in grotere hoeveelheden.

ann cochet

Ik had een bestelling geplaatst van een product, dat niet voorradig was, maar heb het toch sneller gekregen.
Je kon zeer goed opvolgen hoe de verzending verliep, en dat was zeer vlot.

Ik was zeer verbaasd over de snelle levering!