Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Marloes steinmeijer

Het is geweldig

makkelijke site en simpel te bestellen.

S. Verstraaten

Goede producten, snelle levering.

Zeer snelle levering

Simone van Schaik

Prima, fijne site ook voor beginners

Veel kennis van producten.

M. Philip

Goede ervaring. Goed geholpen en zeer snelle service

Maud Hoefs

Prima. Ruim assortiment en goede levering.

Ruim assortiment

Marieke

Prima eerste kennismaking!

Joeri Donderwinkel

Goed.

Veel keuze

nanne

Al een tijdje geleden besteld, vorige week hebben we het kinderfeestje gehad en zeepjes en zeepslinger gemaakt met 8 meiden en 1 jongen. Het was een groot succes iedereen was enthausiast aan het... Al een tijdje geleden besteld, vorige week hebben we het kinderfeestje gehad en zeepjes en zeepslinger gemaakt met 8 meiden en 1 jongen. Het was een groot succes iedereen was enthausiast aan het werk en trots ging iedereen naar huis.

al een tijdje geleden besteld, vorige week hebben we het kinderfeestje gehad en zeepjes en zeepslinger gemaakt met 8 meiden en 1 jongen. Het was een groot succes iedereen was enthausiast aan het... al een tijdje geleden besteld, vorige week hebben we het kinderfeestje gehad en zeepjes en zeepslinger gemaakt met 8 meiden en 1 jongen. Het was een groot succes iedereen was enthausiast aan het werk en trots ging iedereen naar huis.

itter

Goed. Behalwe, Ik had in een email iets gevraagd. Daarop had ik geen antwoord.

Ik vind dit een interessant bedrijf, die ik zeker nog ein paar keren ga opzoeken.

Reactie SoapQueen Europe:

100% van de ontvangen e-mails worden altijd beantwoord. We hebben de e-mail historie gecontroleerd en er is nooit een e-mail binnen gekomen. Daarom kan er ook geen antwoord gegeven zijn. Mogelijk is... 100% van de ontvangen e-mails worden altijd beantwoord. We hebben de e-mail historie gecontroleerd en er is nooit een e-mail binnen gekomen. Daarom kan er ook geen antwoord gegeven zijn. Mogelijk is er naar een foutief e-mail adres verzonden of is de e-mail niet door de spam filter geraakt.
Reactie klant:
Ik heb het bekeken. En nee, U had me zelfs geantwoord, maar dat had ik niet gezien, eerst heel laat en heb u dat ook medegedeeld. Alles is echter goed. Conny heeft zich gemeld.