Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Michel Akermann

Goede afhandeling van zaken.

Lia Schans

Helder &snel

duidelijk en overzichtelijke website met goede info , maar ook per mail snel antwoord

sleegers

Prima.
snelle goede levering.

Anita Bouwmeester

De bestelling was snel binnen en de bestelde bentoniet was netjes verpakt in een emmer.
Zeer tevreden en ik bestel op korte termijn weer iets.

snelle levering, netjes verpakt,

Mine Yiğitsoy

Zoveel producten bij een leverancier! Zeer klantvriendelijk en een snelle levering!

Duidelijke website met nuttige uitleg

yasar kilic

Heel positief

Heel goede uitleg op het producteninformatie en een hele brede gamma en uiters goede prijzeb. We hebben ons bestelling gaan ophalen en we zijn supercontent van het vriendelijke ontvangst door het... Heel goede uitleg op het producteninformatie en een hele brede gamma en uiters goede prijzeb. We hebben ons bestelling gaan ophalen en we zijn supercontent van het vriendelijke ontvangst door het personeel . We gaan zeker nogmaals bestellen.

Sealey

Compleet aanbod en goede informatie

Reactie SoapQueen Europe:

Een onvoldoende op de snelheid levering is voor deze order onterecht. Volgens de koopovereenkomst van deze bestelling werd er overeen gekomen binnen 3 tot 6 werkdagen te leveren.
Deze order werd...
Deze order werd geplaatst op zondag 26-04-15 om 22:33 en volgende werkdag op maandag 27-04-15, samen met een honderdtal eerder in het weekend geplaatste orders administratief in behandeling genomen. De 1e werkdag op dinsdag 28-04-15 verwerkt en vers op maat opgevuld in ons unieke vers-opvulatelier. Vervolgens de 2e werkdag op woensdag 29-04-15 verpakt en verzonden. Het pakket werd de 3e werkdag op donderdag 30-04-15 geleverd om 14:25.
Dit is ruim binnen de gemaakte afspraak. De klant had de mogelijkheid om nog sneller te laten leveren. Dit kan men zelf aangeven bij stap 1 van 4 in de bestelmodule. Van deze handige optie werd echter geen gebruik van gemaakt.
Om alle orders (dus ook de orders die minder haast hebben) standaard sneller te leveren zouden de prijzen met 30% verhoogd moeten worden. Om een onklopbare prijs/kwaliteit te blijven bieden, kiest SoapQueen er voor de klant zelf te laten kiezen hoe snel deze geleverd krijgt.
In 99,9% van de gevallen levert SoapQueen binnen het afgesproken termijn. Indien het overeengekomen termijn niet haalbaar is, wordt er altijd contact opgenomen met de klant.

De Leylijn

overzichtelijk

Sophie

Leuke, overzichtelijke webshop waar je al het nodige materiaal aantreft om zeepjes te maken!

Madelon

Positief! Goede producten en snelle levering!