Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Buigstatenadviesburo rietveld

Veel producten

YM

Super easy process! Great prices! Quality products!

Its in English too

kristien Blommaert

Altijd tiptop levering, en snel! Zelfs al zijn er vertragingen aangekondigd met leveren, toch is het altijd rap.

snelheid, juistheid van leveren. etherische oliën zijn heel gunstig geprijsd. Steeds meer vermeldingen op site over herkomst goederen.

Nvt

Ben blij dat ik mij bestelling in huis had maar ik moet eerlijk zeggen dat het bestellen mij echt tegen viel. Je kan niet gewoon 1 artikel afnemen, nee je moet minstens voor 35 euro bestellen anders... Ben blij dat ik mij bestelling in huis had maar ik moet eerlijk zeggen dat het bestellen mij echt tegen viel. Je kan niet gewoon 1 artikel afnemen, nee je moet minstens voor 35 euro bestellen anders kan je gewoon niet afnemen! En pas vanaf een bepaald bedrag met iDeal of Klarna(50 eu) kunnen betalen viel me ook helemaal niet lekker. Ze maakten me het erg moeilijk mijn geld te besteden zeg maar. Zou ik volgende keer 1 doosje nodig hebben dan ben ik verplicht minstens 3 af te nemen om aan het minimum bestelbedrag te komen. Tsja ik vind daar wat van. Levertijd 9 dagen, vond ik ook erg bijzonder. Maak het kopen wat toegankelijker, ook voor mensen met een kleine beurs.

Prima kwaliteit

Reactie SoapQueen Europe:

Voor kleinere orders of hoeveelheden adviseren we om bij een kleinere webshop te bestellen. Onze prijzen zijn daar niet op berekend. Daarom moeten we een minimum bedrag instellen.
We overwegen...
We overwegen momenteel om eventueel te stoppen met leveren aan consumenten omdat de meeste klanten zakelijk zijn.
De levertijd was zeer ruim binnen de afspraak en volgens de gemaakte keuze.
Er was gekozen voor een verzendatum van 6 tot 9 werkdagen. Het pakket werd op de 6e werkdag verzonden.
We hebben ook de keuze 1-2 werkdagen of 3-5 werkdagen.

K. Stynen

Ik begin net met zelf zeep te maken en vond op jullie website al het nodige materiaal om te starten.

veel materiaal
goede opvolging

Yenthe

Meer dan tevreden

Snelle levering, producten zijn goed met de juiste hoeveelheid, goed verpakt

Aa

Al diverse keren wat besteld, zowel privé als werkgerelateerd

Veel keus

Sabine Geens

Zeer tevreden over de kwaliteit van de producten. Leveringstijd is minder.

Kwaliteit van producten

Reactie SoapQueen Europe:

TIP: Bepaal zelf hoe snel uw order verzonden moet worden.
SPOED verzenddatum: 3 tot 5 werkdagen
EXPRES verzenddatum: 1 tot 2 werkdagen

demy swart/gabrielle oostwal

Iets te lange verwerking van betalingen maar voor de rest super

good verpakt

Reactie SoapQueen Europe:

TIP: Kies zelf hoe snel de order verwerkt moet worden.
DOOR AANHOUDENDE DRUKTE EN EXTRA MAATREGELEN IS DE LEVERTIJD VERLENGD!
SPOED...
TIP: Kies zelf hoe snel de order verwerkt moet worden.
DOOR AANHOUDENDE DRUKTE EN EXTRA MAATREGELEN IS DE LEVERTIJD VERLENGD!
SPOED verzenddatum: 3 tot 5 werkdagen
EXPRES verzenddatum: 1 tot 2 werkdagen
Hartelijk dank voor uw begrip en geduld.

Hetty

Heeel traaag. Langzame bevestiging en levering.

Ze hebben veel

Reactie SoapQueen Europe:

Deze beoordelaar kan duidelijk geen begrip opbrengen door de extreme omstandigheden waarin we ons bevinden. Ze heeft blijkbaar geen flauw benul van hoe een bedrijf in elkaar zit.
In de...
In de bestelmodule staat meermaals duidelijk aangeven waarom en hoe lang de standaard verzendtijd voor onbepaalde tijd verlengd is. We hebben een prachtig systeem waarbij de klant zelf kan aangeven hoe snel er geleverd moet worden. Dit systeem maakt dat wij scherpe prijzen kunnen bieden voor alle klanten.
Hetty heeft gekozen voor een verzenddatum van 6 tot 9 werkdagen. Haar order werd netjes op tijd volgens afspraak verzonden op de 7e werkdag.
Deze klant had ook kunnen kiezen voor 1-2 werkdagen of 3-5 werkdagen. Dat heeft ze niet gedaan, dus is het erg vreemd om dan achteraf te gaan klagen.
We adviseren om voortaan elders te bestellen.