Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Roisin Weymes

Goed - snelle levering en het gewenste product in goede staat gekregen.

Opvolging

Jessica Bijl

Fijne webshop, alles was netjes in orde en goed ingepakt.

Groot assortiment, erg fijne kortingen

Martens-Onckelinx

Altijd alles mooi op tijd geleverd en netjes verpakt.

Altijd heel correct en heel klantvriendelijk.

P. van Manen

Bezorging was snel.
overzichtelijk .

veel keus

Danielle Tates

Top. Zeer snelle levering.
De kleur zeep is ook beter dan verwacht.
Al met al dus een blijde klant :-)

Snelle service

D. de WINTER

Positief, als ik wat bestel heb ik het binnen een week binnen

Ze weten waar ze het over hebben. Ze hebben veel verschillende spullen

A&D Betaalbare Geschenken/Agnes van der Raaf

Goede ervaringe na de eerste bestelling.

Klantgerichtheid is prima, ik had de code voor 10% korting ingevoerd en de bestelling afgerond, toen kreeg ik later een mail dat ik recht heb op 12,5 % korting. Dit staat nu op een kredietnota voor... Klantgerichtheid is prima, ik had de code voor 10% korting ingevoerd en de bestelling afgerond, toen kreeg ik later een mail dat ik recht heb op 12,5 % korting. Dit staat nu op een kredietnota voor de volgende bestelling. prima service.

Katleen lambregts

verkeerde informatie per telefoon gekregen ober hoe de betaling moet gebeuren via een spoedbestelling. Wel heel vriendelijk

Heel vriendelijk per telefoon.

Reactie SoapQueen Europe:

Bij SoapQueen is er niets bekend over verkeerde informatie. Er wordt altijd juiste informatie gegeven. Onze ervaring leert wel dat juiste informatie telefonisch vaak fout wordt geïnterpreteerd. Op... Bij SoapQueen is er niets bekend over verkeerde informatie. Er wordt altijd juiste informatie gegeven. Onze ervaring leert wel dat juiste informatie telefonisch vaak fout wordt geïnterpreteerd. Op onze feedback vraag ter verduidelijking hebben we helaas geen reactie ontvangen van de beoordelaar.

melt-wax den helder

Super goede service

Anita/AnyWorld

Niet opvallend

Nee

Reactie SoapQueen Europe:

Deze beoordeling kunnen we niet serieus nemen omdat de beoordelaar niet reageert op de feedback van SoapQueen. Waarschijnlijk verwarde de beoordelaar deze beoordeling met een bestelling van een... Deze beoordeling kunnen we niet serieus nemen omdat de beoordelaar niet reageert op de feedback van SoapQueen. Waarschijnlijk verwarde de beoordelaar deze beoordeling met een bestelling van een ander bedrijf.
Een onvoldoende op de snelheid levering voor deze order totaal onterecht. Volgens de koopovereenkomst van deze bestelling werd er overeen gekomen binnen 3 tot 6 werkdagen te leveren.
Deze order werd geplaatst in de avonduren op 09-04-15 om 11:52, zeer vlot verwerkt en vers op maat opgevuld en klaargemaakt. Vervolgens de volgende dag op 10-04-15 reeds verzonden en op de 2e werkdag geleverd om 15:28 uur. Dit is ruim binnen de gemaakte afspraak. Deze klant had de mogelijkheid om nog sneller te laten leveren. Dit kan men zelf aangeven bij stap 1 van 4 in de bestelmodule. Van deze handige optie werd echter geen gebruik van gemaakt.
Om alle orders (dus ook de orders die minder haast hebben) standaard sneller te leveren zouden de prijzen met 30% verhoogd moeten worden. Om een onklopbare prijs/kwaliteit te blijven bieden, kiest SoapQueen er voor de klant zelf te laten kiezen hoe snel deze geleverd krijgt.
In 99,9% van de gevallen levert SoapQueen binnen het afgesproken termijn. Indien het overeengekomen termijn niet haalbaar is, wordt er altijd contact opgenomen met de klant.