Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

E.M. Krul Kroonjuweeltjes

Snelle service en ze doen gelukkig nooit moeilijk!

hanan

Super bedrijf snelle levering en goeie kwaliteit

Ik kon goeie informatie over het product lezen

M. Vernooij

Op tijd, klantvriendelijk!, duidelijk

Judith

Goede ervaring met aankoop online

Flexibiliteit van na bestellen ook kunnen afhalen.
Assortiment.

Agnes Koufalis-Demmers

Prima!

Deco & Style

Goede service en de producten zijn van goede kwaliteit. Echt een aanrader!

Annerie

Mijn bestelling werd op zeer korte tijd verwerkt waarvoor mijn oprechte dank. Ook werd mijn eigen vergeten korting alsnog berekend en als tegoed gegeven.

De meneer aan de telefoon met wie ik sprak was zeer vriendelijk en behulpzaam. Mijn bestelling werd ook zeer snel verwerkt.

Veerle Van Mol

Eenvoudige bestelprocedure, snelle reactie van de klantenservice en fantastisch aanbod!

Het aanbod is erg groot en de prijzen zijn schappelijk. Producten die bij fysieke winkels niet gevonden kunnen worden of een rib uit je lijf kosten, zijn bij online-zeepwinkel.nl goed verkrijgbaar... Het aanbod is erg groot en de prijzen zijn schappelijk. Producten die bij fysieke winkels niet gevonden kunnen worden of een rib uit je lijf kosten, zijn bij online-zeepwinkel.nl goed verkrijgbaar en voor een prima prijs. Ik ben erg enthousiast en ben alweer aan het bedenken wat ik in mijn volgende order wil meenemen.

Ronald

Bestelling ging goed.

Makkelijk om te bestellen.

Reactie SoapQueen Europe:

Een onvoldoende op de snelheid levering is voor deze order zeker onterecht. Volgens de koopovereenkomst van deze bestelling werd er overeen gekomen binnen 3 tot 6 werkdagen te leveren.
Deze...
Deze order werd geplaatst in de avonduren op 01-04-15, vlot verwerkt en vers op maat opgevuld en klaargemaakt. Vervolgens op de 2e werkdag reeds verzonden en de 3e werkdag geleverd. Dit is ruim binnen de gemaakte afspraak. Deze klant had de mogelijkheid om nog sneller te laten leveren. Dit kan men zelf aangeven bij stap 1 van 4 in de bestelmodule. Van deze handige optie werd echter geen gebruik van gemaakt.
De beoordelaar heeft waarschijnlijk niet in de gaten gehad dat de bestelling over het verlengde Paasweekend liep. Dan wordt er uiteraard niet gewerkt.
Om alle orders (dus ook de orders die minder haast hebben) standaard sneller te leveren zouden de prijzen met 30% verhoogd moeten worden. Om een onklopbare prijs/kwaliteit te blijven bieden, kiest SoapQueen er voor de klant zelf te laten kiezen hoe snel deze geleverd krijgt.
In 99,9% van de gevallen levert SoapQueen binnen het afgesproken termijn. Indien het overeengekomen termijn niet haalbaar is, wordt er altijd contact opgenomen met de klant.

Miranda van Aartsen Just Soap

Zeer goed