Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Annette Peute

Netjes contact en oplettende medewerkers!

prima klantenservice en uitgebreid assortiment.

Reactie SoapQueen Europe:

Een onvoldoende op de snelheid levering is voor deze order zeker onterecht. Volgens de koopovereenkomst van deze bestelling werd er overeen gekomen binnen 3 tot 6 werkdagen te leveren.
Deze...
Deze order werd geplaatst in de avonduren op 01-04-15, vlot verwerkt en vers op maat opgevuld en klaargemaakt. Vervolgens op de 3e werkdag reeds verzonden en de 4e werkdag geleverd om 14 uur. Dit is ruim binnen de gemaakte afspraak. Deze klant had de mogelijkheid om nog sneller te laten leveren. Dit kan men zelf aangeven bij stap 1 van 4 in de bestelmodule. Van deze handige optie werd echter geen gebruik van gemaakt.
De beoordelaar heeft waarschijnlijk niet in de gaten gehad dat de bestelling over het verlengde Paasweekend liep. Dan wordt er uiteraard niet gewerkt.
Om alle orders (dus ook de orders die minder haast hebben) standaard sneller te leveren zouden de prijzen met 30% verhoogd moeten worden. Om een onklopbare prijs/kwaliteit te blijven bieden, kiest SoapQueen er voor de klant zelf te laten kiezen hoe snel deze geleverd krijgt.
In 99,9% van de gevallen levert SoapQueen binnen het afgesproken termijn. Indien het overeengekomen termijn niet haalbaar is, wordt er altijd contact opgenomen met de klant.

Hélène

Prima! Product is zoals beloofd!!

Julia Paternot

Goede verzending, bij spoed aanvraag ook top geregeld. Uitstekende leverancier!??

Goed telefonisch bereikbaar, komt afspraken goed na! Goede verloop van orders dmv snelle reactie en alle info direkt per email.

Geanina

Heel tevreden

michiels

Positief

Super snelle levering.

Enid de Weever

Ruim een half jaar geleden was ik op zoek naar bitterzout en kwam ik via internet deze winkel tegen.
Een verrassing om te zien, wat je er zoal aantreft! Ik kocht er bitterzout, zuiveringszout en etherische olie.
Het kwam supersnel en correct mijn kant op; reden om er onlangs weer een bestelling te plaatsen...
En jawel, weer keurig en op tijd geleverd!

nvt.

Tamara

Uitgebreide keuze.En een snelle levering.

S. Meetsma

Prettig

snelle afhandeling en een goed product afgeleverd. Het was allemaal erg duidelijk

Olaerts

Via Google leren kennen, snelle service

Snelle service

wandena

Levering slecht

Reactie SoapQueen Europe:

Bestelling is op zondag geplaatst en super snel op maat vers opgevuld en verzonden op de 2e werkdag. De chauffeur van GLS heeft het pakket onbeheerd achtergelaten. Dit soor situaties zijn overmacht... Bestelling is op zondag geplaatst en super snel op maat vers opgevuld en verzonden op de 2e werkdag. De chauffeur van GLS heeft het pakket onbeheerd achtergelaten. Dit soor situaties zijn overmacht voor SoapQueen, maar we hebben dit meteen terug gekoppeld om herhaling te voorkomen.
Het voordeel van GLS is dat dit vervoersbedrijf als enige in Nederland een succesvolle levering garandeert in 99,99% van de gevallen. Gemeten op 40.000 pakketten. TNT en DPD en de post.n scoorden in het verleden een schrale +/- 97 %.
I.v.m. info verloop order. Klant heeft een e-mail gekregen als orderbevestiging, na betaling, en na verzending. Daarnaast ook nog een Track & Trace e-mail om het pakket online te volgen en volgens behoefte bij niet thuis een andere datum of adres aan te geven.