Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

hannie Siebelink

Ik ben zeer tevreden over jullie bedrijf

Zeer goed

M.v.Vugt

Gewoon goed; geen bijzonderheden.

nvt

PHV Koudijs

N.v.t.

N.v.t.

nathalie

Eerste keer een bestelling geplaatst en zeer tevreden!

sieradenenzeep

Mijn ervaring is : klantvriendelijk,altijd netjes verpakt,groot assortiment en goede kwaliteit!!

goed verpakt, tot nu toe nooit geen kapotte verpakking

peggy

Super! snelle levering en goede service.

Fun4Family

Bestelling zelf opgehaald. Was net te laat maar werd toch nog geholpen. Heel fijn!

Wanneer een besteld product niet helemaal is zoals het hoort te zijn, (ook buiten hun schuld), ondernemen ze zelf actie om dit te verbeteren. In mijn geval, nieuwe levering.

M'n Jansen

Ik heb een goeie ervaring alleen de verzendkosten vind ik aan de hoge kant en het duurt ook te lang om bestelde producten te ontvangen.

Niet echt

Reactie SoapQueen Europe:

De verzend-, verpak, en administratiekosten zijn sinds april 2015 verlaagd naar € 6,75 (incl. 21% btw)
Een onvoldoende op de snelheid levering is voor deze order zeker onterecht. Volgens de koopovereenkomst van deze bestelling werd er overeen gekomen binnen 3 tot 6 werkdagen te leveren. Deze order werd de 2e werkdag reeds verzonden en de 3e werkdag geleverd, wat ruim binnen de gemaakte afspraak valt. Deze klant had de mogelijkheid om nog sneller te laten leveren. Dit kan met aangeven bij stap 1 van 4 in de bestelmodule. Van deze handige optie werd echter geen gebruik van gemaakt.
Om alle orders (dus ook de orders die minder haast hebben) standaard sneller te leveren zouden de prijzen met 30% verhoogd moeten worden. Om een onklopbare prijs/kwaliteit te blijven bieden, kiest SoapQueen er voor de klant zelf te laten kiezen hoe snel deze geleverd krijgt.
In 99,9% van de gevallen levert SoapQueen binnen het afgesproken termijn. Indien het overeengekomen termijn niet haalbaar is, wordt er altijd contact opgenomen met de klant.

Van Merode

Snel en correct