Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

peters

Meerdere keren bestelling gedaan leuke acties.Snelle levering en goede afhandeling

Bij problemen snel en zeer goed oplossingen. Was dat overal maar zo. Top bedrijf.

Yvonne Dadel

Heel goed bezorging was ruim op tijd. Ik ben heel tevreden.
Grts.yvonn

Ik had al een reactie gestuurd, dat ik heel tevreden bent
Grts.yvonn

Particulier

Goed, de bestelling en betaling ging goed.

Het is goed.

wil ik ook

Top!! Snelle levering en prima produkten! ??

thanks

TOP

Bric-olee - Nathalie Maes

Ik kreeg direct een korting, maar was te snel geweest met het betalen, zodat ik een hoger bedrag betaalde dan voorzien, maar jullie hebben dit gewoon terug gestort, dat vind ik geweldig. Alleen het... Ik kreeg direct een korting, maar was te snel geweest met het betalen, zodat ik een hoger bedrag betaalde dan voorzien, maar jullie hebben dit gewoon terug gestort, dat vind ik geweldig. Alleen het winkelwagentje is nogal vervelend om mee te werken op jullie website, dat moet niet altijd verschijnen. Materialen zijn schitterend. Levertermijn goed.

Veel kortingen en of gratis samples. Gratis verzending naar België . Goed aanbod.

els poldervaart

Bestelling parfum voor kaarsen

Snellelevering en keuze

Corrina Peters

Marleen Konings

Overzichtelijke website. Als je vragen heb, worden deze snel beantwoord. En de leuke acties en kortingen die ze geven, is het gewoon leuk om je bestelling te plaatsen.

Heel veel keus. Goede beschrijving over het product. En de leuke acties, kortingen en wedstrijden.

J. de Wit

OK, maar levering niet erg snel!

Duidelijke site met adequate info
Correcte info over status afhandeling

Reactie SoapQueen Europe:

Volgens de koopovereenkomst van deze bestelling werd er overeen gekomen binnen 3 tot 6 werkdagen te leveren. Deze order werd op zondag geplaatst, op maandag in behandeling genomen, samen met de... Volgens de koopovereenkomst van deze bestelling werd er overeen gekomen binnen 3 tot 6 werkdagen te leveren. Deze order werd op zondag geplaatst, op maandag in behandeling genomen, samen met de 60-tal orders die over het weekend geplaatst werden en de 3e werkdag reeds verzonden, wat ruim binnen de gemaakte afspraak valt. De klant had de mogelijkheid om nog sneller te laten leveren. Dit kan met aangeven bij stap 1 van 4 in de bestelmodule. Van deze handige optie werd echter geen gebruik van gemaakt.
Om alle orders (dus ook de orders die minder haast hebben) standaard sneller te leveren zouden de prijzen met 30% verhoogd moeten worden. Om een onklopbare prijs/kwaliteit te blijven bieden, kiest SoapQueen er voor de klant zelf te laten kiezen hoe snel deze geleverd krijgt.
In 99,9% van de gevallen levert SoapQueen binnen het afgesproken termijn. Indien het overeengekomen termijn niet haalbaar is, wordt er altijd contact opgenomen met de klant.