Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Brigitte de Jager

Goed. Snelle levering.

Veel in het assortiment. Leuke tips.

M Pot

Vriendelijke mensen, snelle levering

Ik had een prijs gewonnen en bij de bestelling had ik het niet juist ingevuld. Via de email hebben ze contact gezocht of ik de bestelling wel zo door wilde laten gaat omdat het zonde van de prijs... Ik had een prijs gewonnen en bij de bestelling had ik het niet juist ingevuld. Via de email hebben ze contact gezocht of ik de bestelling wel zo door wilde laten gaat omdat het zonde van de prijs zou zijn. Dat vind ik echt superklasse.

Esmeralda

Leuke mensen , snelle service

Altijd vriendelijk, goedkoop en snelle levering

De Haan

Eerste indruk goed

Het is de eerste keer dat ik bij u bestel

Zorgpraktijk Amsterdam

- product omschrijving
- prijs
- klantvriendelijkheid

Reactie SoapQueen Europe:

Volgens de koopovereenkomst van deze bestelling werd er overeen gekomen binnen 3 tot 6 werkdagen te leveren. Deze order werd in de avonduren geplaatst, de volgende werkdag in behandeling genomen en... Volgens de koopovereenkomst van deze bestelling werd er overeen gekomen binnen 3 tot 6 werkdagen te leveren. Deze order werd in de avonduren geplaatst, de volgende werkdag in behandeling genomen en de 2e werkdag reeds verzonden, wat ruim binnen de gemaakte afspraak valt. Deze klant had de mogelijkheid om sneller te laten leveren. Dit kan met aangeven bij stap 1 van 4 in de bestelmodule. Van deze handige optie werd echter geen gebruik van gemaakt.
Om alle orders (dus ook de orders die minder haast hebben) standaard sneller te leveren zouden de prijzen met 30% verhoogd moeten worden. Om een onklopbare prijs/kwaliteit te blijven bieden, kiest SoapQueen er voor de klant zelf te laten kiezen hoe snel deze geleverd krijgt.
In 99,9% van de gevallen levert SoapQueen binnen het afgesproken termijn. Indien het overeengekomen termijn niet haalbaar is, wordt er altijd contact opgenomen met de klant.

Pijls

Goed bedrijf, doet wat ze beloven, helaas vind ik de standaard levertijd wat lang.
Korting beetje omslachtig, je weet bijna niet meer voor welke korting je in aanmerking komt.

Hebben alle producten die ik besteld had ook daadwerkelijk op voorraad, dus geen naleveringen.

Reactie SoapQueen Europe:

Onvoldoende op snelheid levering is onterecht. Deze order werd in de avond geplaatst, de volgende ochtend in behandeling genomen en op de derde werkdag al verzonden. De overeen gekomen standaard... Onvoldoende op snelheid levering is onterecht. Deze order werd in de avond geplaatst, de volgende ochtend in behandeling genomen en op de derde werkdag al verzonden. De overeen gekomen standaard levertijd is 3 tot 6 werkdagen. Dat is dus mooi volgens afspraak.
De klant had ook voor een snellere levering kunnen kiezen bij stap 1 van 4 in de bestelmodule., maar heeft deze optie niet gekozen. SoapQueen heeft een mooi systeem waar men dit zelf kan bepalen zodat enkel de orders die zeer snel geleverd moeten worden dan zeer snel geleverd worden. Dit mooie systeem maakt het mogelijk om een onklopbare prijs kwaliteit neer te zetten voor duizenden producten met versheidsgarantie. Indien alle orders standaard zeer snel geleverd zouden worden moeten alle prijzen 30% verhoogd worden.

De Bock Brenda

Een tevreden klant die zeker terug komt .

De web winkel is heel makkelijk en heel duidelijk en de beschrijvingen van de producten zijn top !
Ik was een tevreden met het verloop van mijn bestelling , en de verpakking van de mica's en kleuren is super .

Laura

Goed verlopen.