Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

G. Menger

Goede service. Duidelijk

Els Eijgelaar

Alles duidelijk met veel zorg perfect verpakt, prettige en overzichtelijk site en hele leuke kortingsacties!

Duidelijk de keuzemogelijkheid bij de producten (gesmolten of van het blok bv) en de keuzes in de bestelhoeveelheden (ml gr ed)

RB

Zeer klantvriendelijke en behulpzame klantenservice. Uitstekende producten.

Astrid Franssen Asjes Waxmelts

Goede service en snelle levering.

Producten worden goed verpakt voor verzending. Op de verpakkings materialen na (potjes)

Rosemarie de Jong

Bestelling snel in behandeling genomen en snel geleverd. Helaas had ik de gratis samples verkeerd begrepen (dacht dat het per artikel was) en daardoor een aantal producten niet gekregen. Nu moet ik... Bestelling snel in behandeling genomen en snel geleverd. Helaas had ik de gratis samples verkeerd begrepen (dacht dat het per artikel was) en daardoor een aantal producten niet gekregen. Nu moet ik die nabestellen want heb ze wel nodig. Was prettig geweest als iemand mij even gebeld had dan had ik direct bij deze bestelling kunnen laten leveren. Nu weer extra 7,95 verzendkosten. Wel netjes antwoord gekregen via telefoon. Maar ik hoopte dat er een nalevering mogelijk was. Dat is helaas niet zo, gewoon opnieuw bestellen.

Uilke de Graaf

Goede communicatie en snelle levering

Goede communicatie en snelle levering !!

D.Barendregt

Goede aflevering van prima spullen

Marian Schulze

Snelle levering, goede informatie over levering

CreaZeepBron

Fijne webwinkel, grote keuze, leuke aanbiedingen.

Duidelijke site, leuke aanbiedingen, netjes verpakt