Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

ria kemerink

Heel goed, alles klopt altijd, ben heel tevreden

Yvonne van der woude

Ik heb zeer goede ervaring met dit bedrijf vriendelijke behandeling aan de telefoon

Gewoon super

Corrie Kuypers

Zeer correct bedrijf zal dit bedrijf ook zeker aanbevelen bij andere.

Mooie duidelijke site alles zeer netjes verpakt en snel geleverd TOP!!! ben meer dan tevreden.
Konden veel webwinkels nog wat van leren.

MR

Makkelijk bestselling (produkten beschrivingen erg kort). Snel levering.

Els van Ruth

Zeer positief.

Informatieve site, die tevens degelijkheid uitstraalt.
Heel prettig was het om op de pakbon handgeschreven namen te zien van de mensen die de order verwerkt hadden.
Heerlijk, gewoon...
Informatieve site, die tevens degelijkheid uitstraalt.
Heerlijk, gewoon mensen en niet doorgeslagen naar een koud robot-idee.

M. Sunninghausen-Hummelink

Alles is goed verlopen, vanaf de bestelling tot en met de levering.

M. Hoop

De website kan wat chaotisch overkomen omdat sommige producten onder meerdere sectoren vallen.
Daarnaast ben ik géén van van GLS waarmee het bedrijf verzend.
Máár! Ze waren snel met het...
Daarnaast ben ik géén van van GLS waarmee het bedrijf verzend.
Máár! Ze waren snel met het beantwoorden van mijn vragen, hebben goede prijsverhoudingen en een behoorlijk ruime keuze in het assortiment. Daarmee dus dik tevreden! En tjah, dan moet ik het GLS af en toe maar voor lief nemen.

Behoorlijk compleet productassortiment
Prettige prijzen (en kortingen bij bulk)

Designer Nails

Nette service, vriendelijk geholpen

Vriendelijke mensen, veel uitleg op de website.

Linda Hogervorst

Een hele fijne en duidelijke site. Mijn bestelling werd netjes op tijd bezorgd, en goed verpakt. Leuk dat er van sommige dingen gratis samples besteld kunnen worden, en dat er korting te verkrijgen... Een hele fijne en duidelijke site. Mijn bestelling werd netjes op tijd bezorgd, en goed verpakt. Leuk dat er van sommige dingen gratis samples besteld kunnen worden, en dat er korting te verkrijgen is als je klant bent. Ik ben ook erg tevreden over de produkten zelf. Een hele klantvriendelijke winkel!

Ik vind de website erg goed en duidelijk.

Merry Vorm

Eerste keer besteld en ben zee tevreden, met de levering en hoe zorgvuldig de spullen verpakt worden.