Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Alexandra van Itterzon / Iceno creatieve workshops

Altijd een snelle en correcte levering met veel voordelen. De vele gratis samples en cadeaus maken het extra leuk om bij jullie te bestellen.

Betrokkenheid bij de klanten.

Jimmy van derGraaf

Ik heb één ervaring en die beviel uitstekend. Ik werd per e-mail geinformeerd over de status van mijn bestelling en die werd na ontvangst van mijn betaling na 1 dag geleverd.

Ik vond de hele afhandeling van mijn bestelling perfect.

Hanny Leereveld van Leereveld Holding B.V.

Ik heb al eerder bij dit bedrijf besteld en weet uit ervaring dat ze snel reageren en verzenden, geweldig toch?

Ik vind snelheid erg prettig, als ik iets bestel wil ik het ook snel ontvangen en niet zoals laatst bij een andere site pas na 2 weken. Dit bedrijf is een aanrader!

knutselkantine

Goed en kwalitatief assortiment. Redelijke prijzen. Super tijdelijke aanbieding bv 5 kg kopen + 5 kg gratis. Grote hoeveelheden afname mogelijk. Prettige afhandeling qua aankoop en bezorging. Goed en kwalitatief assortiment. Redelijke prijzen. Super tijdelijke aanbieding bv 5 kg kopen + 5 kg gratis. Grote hoeveelheden afname mogelijk. Prettige afhandeling qua aankoop en bezorging.
Mis wel voor grootverbruik aanbod van bv kleine leuke lipglosspotjes a 15ml. De artikelen die hiervoor aangeboden worden vind ik qua aanbod mager en duur qua stukprijs.

Zie voorgaande. Ga zo door!

Jan Ven

Snelle en correcte afhandeling. Goede producten.

Lisette Pannenborg

Goede producten.

Divine Naturals

Goeie ervaring. Blij verrast door alle leuke kerst attenties!

heldere en duidelijke uitleg

IO

Levering sneller dan verwacht

De Bondt

Een vlotte verwerking van het order