Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Onckelinx

Prima service

Alles mooi verpakt aangekregen.

D. kuipers

Positief en goed in hun communicatie

Er was een product verkeerd geleverd. Ik de ordermail stond duidelijk omschreven welke stappen ik moest ondernemen. Na een telefoontje en een mailtje met een foto van de pakbon en het product kreeg... Er was een product verkeerd geleverd. Ik de ordermail stond duidelijk omschreven welke stappen ik moest ondernemen. Na een telefoontje en een mailtje met een foto van de pakbon en het product kreeg ik kosteloos het juiste product alsnog toegezonden. Het verkeerde product mocht ik zelfs houden, erg fijne service en duidelijke communicatie

Cindy Beernink

Leuke recepten op website om zelf creme's en schoonmaakproducten te maken. E-book is zeker een aanrader

Brijnzeels voor Joyathome

Die is gewoon goed.

Anneke's cadeau atelier

De online zeepwinkel is voor mij een goede ervaring. Kan bestellen wat ik wil grote of kleine hoeveelheden.

Sterke punten het vermelden van de grondstoffen

Burarent

Top, al meerdere keren iets besteld en altijd tevreden.

Super service, met wat zoekwerk altijd een heleboel zaken gratis of voor een prijsje. De gratis spullen zijn vooral leuk omdat ik anders dit niet zou uitproberen (nu met de testsheet, rebatchzeep,... Super service, met wat zoekwerk altijd een heleboel zaken gratis of voor een prijsje. De gratis spullen zijn vooral leuk omdat ik anders dit niet zou uitproberen (nu met de testsheet, rebatchzeep, badkaviaar en het gratis staal is deze keer de badboter geworden).

Buzing

Super leuke online winkel! Goede service

Leuke site. Veel leuke extra dingen. Goede prijzen.

maja sauels

Hele goede ervaring,duidelijk,snel en leuke acties

snelheid van de levering,uitstekend!!!!

maaike van gestel

Super site

Reactie SoapQueen Europe:

Deze order werd binnen het afgesproken termijn geleverd. De klant had de keuze kunnen maken voor een snellere levering maar heeft dit niet gedaan.
SoapQueen heeft een prachtig spoed systeem...
SoapQueen heeft een prachtig spoed systeem waardoor men zeer snel geleverd kan krijgen voor een kleine meerprijs indien men daar behoefte aan heeft. Indien alle leveringen standeerd versneld zouden worden moeten we de prijzen 30% verhogen om dit mogelijk te maken door extra personeel in dienst te nemen. Dit zou altijd duurder zijn dan het huidige spoed systeem.

Carneolica

Vlotte levering van de artikelen, goede kwaliteit van de producten.