Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Nolet

Voor de eerste keer een bestelling gedaan, dus nog geen echte ervaring(en). Was cadeau voor familielid.

Geen ervaring

Friedl Vanluchene

Duidelijke beschrijving op de website, snelle levering, kwaliteitsvol product in degelijke verpakking!

niet nodig

Snelheid levering duurt veel te lang. Voor de rest zie onderstaand

snellere levering voor dezelfde prijs

J. den Hollander

Deschepper Marie-Louise

Ik kocht voor de eerste maal bij dit bedrijf. Bij de levering was er een gescheurde zak. Ik liet het weten per mail waarna ik een vragenlijst kreeg om mijn klacht te specifiëren, ook diende ik... Ik kocht voor de eerste maal bij dit bedrijf. Bij de levering was er een gescheurde zak. Ik liet het weten per mail waarna ik een vragenlijst kreeg om mijn klacht te specifiëren, ook diende ik foto's mee te sturen van het betreffende artikel. Dezelfde dag werd mij eenzelfde product aangeboden als 'sorry', dit pakje werd per spoeddienst verstuurd. Een tevreden klant ben ik, ik zal deze firma aanbevelen bij mijn vrienden.

snelle reactie op 'klacht' ! - zeer correct naar de klant toe !

Dianne Ledderhof

Goede snelle levering

leuke originele geurolie en mallen
Leuk bedankje bij mijn bestellingen

Astrid Edens

Snelle sevice,heb nog nagebeld over t sampleparfum wat ik maar niet op mijn lijstje erbij kreeg,de meneer aan de telefoon heeft dit netjes opgelost voor mij.
Producten zien er goed uit,was...
Producten zien er goed uit,was allemaal goed veilig verpakt.

Goede snelle sevice,producten zeer netjes verpakt.

leppens sandy (toekomstige winkel 'Rfloats')

1ste keer dat we bestelde bij jullie,
alles voor 100 % inorde
wij zijn bezig met een opstartende zaak.
wij zullen opnieuw bij jullie bestellen indien nodig.

mooi dat jullie ook werken met kaarten (gold card ,.......)
dit is een mooi gebaar naar klanten toe.

Gabrielle

Prima, alleen was met niet duidelijk wat backorder was en dat ik dan (wel met korting) nog een keer verzendkosten moet betalen.

Hele goede verzending, goed ingepakt. Website geeft duidelijke info over producten.

s de wit

Mooie producten en goede levering!