Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Esther reinders

Jammer dat de levertijd wat langer is dan je bij veel bedrijven ziet, maar alles was keurig verpakt en van goede kwaliteit

Hele goede producten, het is een zeer succesvol kinderfeestje geworden!
Leuke filmpjes ook op de site

Femke

Leeg

Leeg

riversoap and crafts

Verzending altijd goed. Communicatie kan nog iets beter.

Verzending is altijd goed snel. Variatie in producten is goed.

Reactie SoapQueen Europe:

Reactie onvoldoende score op klantvriendelijkheid:
Klant had een e-mail met betrekking op één van de gratis gewonnen prijzen minder vriendelijk opgenomen dan deze bedoeld was
Op 18 nov. 2014...
Reactie onvoldoende score op klantvriendelijkheid:
Op 18 nov. 2014 09:16 schreef "De Online Zeepwinkel" <info@online-zeepwinkel.nl>:
Goede morgen Mirjam,
Het is alleszins nooit te bedoeling geweest om onvriendelijk over te komen en zo voelde ik mij ook niet.
Dat is dan het nadeel van e-mail verkeer. Indien u mij aan de telefoon had gehad zal ik waarschijnlijk anders geklonken hebben dan u het gelezen heeft.

Het is momenteel erg druk en we maken allen 60 tot 80 uren weken om alle klanten tevreden te houden.

Het weggeven van zoveel prijzen kost niet alleen heel veel geld maar ook heel wat tijd aangezien we iedereen graag op een correcte manier behandelen.
Omdat er ergens een linkje ontbrak in het systeem hebben we even wat opzoek werk moeten doen.

De bedoeling van prijzen is om klanten blij te maken en niet andersom.
Heel af en toe bereiken we dan net het omgekeerde. Maar om dat 100% te voorkomen zouden we nooit meer wat mogen weggeven.

Hierbij mijn oprechte excuses mocht u bij het winnen van één van uw prijzen een onprettig gevoel hebben gehad of mijn e-mail anders overgekomen zijn dan bedoeld.
Het is niet de bedoeling geweest om onvriendelijk over te komen.

Hopelijk kunnen we hiermee het ontstane ongemak wegnemen.
Sent: Tuesday, November 18, 2014 9:22 AM
To: De Online Zeepwinkel - SoapQueen
Goedemorgen,
Dank je wel voor je bericht. Ik weet dat t druk moet zijn bij jullie vandaar dat ik de mail gebruik zodat je zelf kan bepalen wanneer je reageert. Soms komen woorden anders over via de mail. Dat is en blijft lastig. Dat ervaar ik vaak genoeg op mijn werk. Daarom ook deze feedback. Tuurlijk ben ik blij met alle prijzen vandaar ook mijn vastberadenheid toen. Maar alles bij elkaar gaan we nu weer verder op goede voet wat bij betreft.
Groet.
Mirjam

ch buys

Slechts 1 keer wat besteld , wel snelle levering

?

Just soap

Ik koop hier al jaren. Goede producten , goede service .

De beste zeep die je maar kunt krijgen.

Waxmelts4you

Goede service en snelle levering
Klantvriendelijk personeel en redelijke prijzen van de aangeboden producten

Prijs en kwaliteit

Stichting ABS

marian traktaties &co

Ik heb goeie ervaring met het bedrijf

C. Wolfkamp

Goede ervaringen en snelle bezorging. Leuke prijsvragen via Facebook.

Goede bezorging

Karin Versnel

Wij hebben 1 artikel besteld en dat is heel goed en soepel verlopen.

Makkelijk de producten op te zoeken