Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Dreezens

Ben nog niet zo bekend,site is fijn,service moet ik nog achter komen

Weet ik nog niet

Reactie SoapQueen Europe:

Het eindoordeel is een beetje vreemd, daar de losse scores wel ok zijn.
Deze bestelling werd vlot en correct afgehandeld en de 3e werkdag al verzonden.
Er is onderweg een kleine lekkage...
Het eindoordeel is een beetje vreemd, daar de losse scores wel ok zijn.
Deze bestelling werd vlot en correct afgehandeld en de 3e werkdag al verzonden.
Er is onderweg een kleine lekkage opgetreden ondanks de goede en zorgvuldige verpakking.
Omdat onze jerrycans nog eens extra verpakt worden in bubbeltjes folie heeft de lekkage de andere artikelen niet kunnen beschadigen.
SoapQueen heeft een vergoeding aangeboden voor het ongemak. Dit kan pas na ontvangst kopie/scan/foto van de pakbon. Tot op heden hebben we deze nog niet ontvangen.

Tine Van Oevelen

Kleine vergissing ivm betaling. Kreeg herinnering voor betaling terwijl deze al gebeurd was. Deze fout werd meteen rechtgezet en kreeg ter compensatie een aankoopkorting.
Bij verzending liep...
Bij verzending liep het dan weer iets minder vlot. De leveringsdienst had het pakje in de voortuin verstopt wegens afwezigheid van mezelf. Ik heb het pas enkele dagen na levering, helemaal doorweekt gevonden. Niet zo fijn :-(

Snelle reactie bij vragen en problemen.

Yvonneskleurenpalet

K bestel al een aantal jaren zeep en toebehoren bij uw zeepwinkel

X

Driehuys

Binnen afgesproken tijd geleverd. Goede informatie vd artikelen. Zending goed verpakt.

Goed verpakt.

beatiful soap

Alles wordt keurig verzorgd.

M.J. Kamps

Op zoek naar baking soda op de site terecht gekomen. leuke en informatieve site.Verleidelijke hebbedingetjes,aroma's en zeepjes gevonden en voor iedereen die zelf zeepjes en geurtjes wil... Op zoek naar baking soda op de site terecht gekomen. leuke en informatieve site.Verleidelijke hebbedingetjes,aroma's en zeepjes gevonden en voor iedereen die zelf zeepjes en geurtjes wil samenstellen volop keuzemogelijkheden. Vooral het feit dat alles op natuurlijke wijze is samengesteld vond ik een pluspunt.

De uitgebreide informatie over de artikelen

joanna cue

Goede ervaringen, facturen met vele codes zijn onduidelijk

Diversiteit van aanbod

Ann Kerens

Prima. Veel keuze in materialen, vlotte service en hulp bij het oplossen van een verkeerd geleverde bestelling.

Zie boven.

Puur en eenvoud

Fijn, duidelijk en goede dienstverlening.

Goede duidelijke communicatie.