Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

De Papiermaecker

Product makkelijk gevonden - snel en goed geleverd

Pol

Prima levering

shaila l inge

Heel goed. vlotte afhandeling. alles duidelijk. ik ben tot nu toe erg tevreden

dat ik met mijn mastercard kan betalen

Naiade

Altijd goede producten, veel keuze maar beetje moeizaam om te bestellen en duurt lang voor levering door oponthoud door bestelbon (zie tips hieronder) en door traagheid betaling.

Groot gamma, goede kwaliteit

Reactie SoapQueen Europe:

We hebben het verloop van de order gecontroleerd vanwege de opmerking over lange levertijd.
Er werd echter vlot en ver binnen de standaard levertijd van 3 tot 6 werkdagen na ontvangst betaling geleverd.
Order geplaatst op donderdag avond 09-10-14 - 22 uur
Op vrijdag 10-10-14 in de ochtend administratief verwerkt.
Op vrijdag 10-10-14 in de middag op vraag van klant artikel toegevoegd en order aangepast
Op maandag 13-10-14 in de middag opnieuw op vraag van klant een artikel toegevoegd en order aangepast.
Op donderdag 16-10-14 in de ochtend buitenlandse betaling ontvangen
Op vrijdag, de volgende werkdag na ontvangst betaling de order verzonden.
Op maandag ochtend, 20-10-14, 2e werkdag na ontvangst betaling geleverd.
TIP: Om de betaling spoediger te laten verlopen is het ook mogelijk om een betaal link te vragen en met Ideal, BanContact/ Mr Cash, PayPal, of Credit Card te betalen wat in dit geval de levertijd had kunnen inkorten met 1 of 2 dagen.

GewoonZeep

Ik bestel inmiddels al een aantal maanden bij de Online zeepwinkel omdat ik verslaafd ben aan het zelf maken van zeep. Ze verkopen werkelijk alles wat ik tot nu toe nodig ben geweest en voor een... Ik bestel inmiddels al een aantal maanden bij de Online zeepwinkel omdat ik verslaafd ben aan het zelf maken van zeep. Ze verkopen werkelijk alles wat ik tot nu toe nodig ben geweest en voor een prima prijs. Daarnaast vind ik de prijsvragen en fotowedstrijden een leuke manier om promotie te maken voor de website en het daagt mij uit steeds weer een bijzondere zeep te maken.

Bianca

Zeer tevreden,ik kom zeker terug!

Doet wat het belooft

Anita Danka

Goed maar een beetje langzaam.

Grote assortiment.

carla van dulmen

M. Aartsen

Prima, snelle levering en duidelijke uitleg.