Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

lotte

snelle levering, mooie producten.

Saskia Waegemans

Super, zoals altijd, alles tip top in orde, en wel zeer snelle levering. Ben heel tevreden.

snelle levering, veel keuze, super

Reactie SoapQueen Europe:

Hartelijk dank voor de feedback.
Er zijn net 4 nieuwe etherische oliën binnen gekomen. Deze week bestelbaar :-)

Aram Home and Garden Decorations

Ik heb 1 bestelling gedaan als proef voor mijn webwinkel. Wat opvalt is de levertermijn en de extra kosten voor een spoedbestelling. Ik heb zelf mijn bestelling afgehaald in Bergen op Zoom en dat... Ik heb 1 bestelling gedaan als proef voor mijn webwinkel. Wat opvalt is de levertermijn en de extra kosten voor een spoedbestelling. Ik heb zelf mijn bestelling afgehaald in Bergen op Zoom en dat verliep prima! Zelf zou ik echt iets doen aan de levertermijn zonder al teveel extra kosten.

Veel keuze

Joshua

Mooi product

none

Bosma

Snelle levering, in mijn geval was het pakket niet helemaal compleet. Maar dat hebben ze snel op eigen kosten in orde gemaakt, waarbij ik ook nog de mogelijkheid kreeg zonder verzendkosten extra... Snelle levering, in mijn geval was het pakket niet helemaal compleet. Maar dat hebben ze snel op eigen kosten in orde gemaakt, waarbij ik ook nog de mogelijkheid kreeg zonder verzendkosten extra matterialen bij te bestellen en mee te laten sturen. Prima service!

Goed bereikbaar, snelle service

D. Starmans

Snel besteld, snel bezorgd. Prima!

VAN HAUWAERT MARINA

Altijd actueel mee en milieuvriendelijk, goede feedback, service is onberispelijk

MW

Op zich goede ervaring. Het is een website waar het de moeite waard is om even rond te kijken omdat je dan nog aanbiedingen tegen kan komen. Zo kon ik een flesje geur gratis meebestellen :). Op zich goede ervaring. Het is een website waar het de moeite waard is om even rond te kijken omdat je dan nog aanbiedingen tegen kan komen. Zo kon ik een flesje geur gratis meebestellen :).

Ik vind de snelheid van leveren niet zo hoog (3-5 dagen), maar dit staat wel heel duidelijk op de site vermeld dus een probleem vond ik het niet echt. En misschien is het met dit soort producten lastig om dat sneller te doen.

Heel complete webshop.

Corrie bos